بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
در دوره ۱۲ ماهه اتفاق افتاد؛

بیش از ۲۱هزار میلیارد ریالی «وپاسار»

سود خالص این دوره نیز ۲۱هزار و ۶۹۱میلیارد ریال رقم خورده و سود انباشته‌ قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی مبلغ ۲هزار و ۵۸۹میلیارد ریال منتشر شد.
کد خبر : ۱۹۴۴۷۵

به گزارش بورس نیوز، بانک پاسارگاد در صورت‌های مالی تلفیقی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹ اسفند۱۳۹۷، سود هرسهم را ۴۲۵ ریال اعلام کرد. این رقم در حالی منتشر شده است که سود هرسهم شرکت اصلی ۳۸۰ریال اعلام شده است.

این بانک در گزارش تلفیقی خود درآمدها را ۶۶ هزار و ۱۴۶ میلیارد ریال اعلام کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی۱۳۹۷، حدود ۶۳ درصد افزایش یافته است. همچنین درآمدهای مشاع بانک نیز با رشد ۱۲درصدی به ۹۸هزار و ۶۲۸میلیارد ریال رسیده است. سود خالص این دوره نیز ۲۱هزار و ۶۹۱میلیارد ریال رقم خورده و سود انباشته‌ قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی مبلغ ۲هزار و ۵۸۹میلیارد ریال منتشر شد.

«وپاسار» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی در خصوص فعالیت شرکت اعلام کرده است که با توجه به راهبردهای آتی مدیریت در خصوص فعالیت بانک، افزایش سهم بازار و همچنین کسب رتبه برتر در میان ۱۰۰شرکت برتر و همچنین افزایش سهم تسهیلات اعطایی در بخش صنعت و معدن مورد ملاحظه خواهد گرفت.

در سایر برنامه‌های با اهمیت این بانک به تکمیل پروژه های معدنی در شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه «میدکو» و همچنین تکمیل خط لوله انتقال گاز توسط شرکت گسترش انرژی اشاره شده است.

علاوه بر این با توجه به بخشنامه مورخ یکم دی۱۳۹۷ بانک مرکزی، مبنی بر محاسبه سود سپرده‌های کوتاه مدت از روزشمار به ماه‌شمار پیش‌بینی می‌شود تغییرات قابل ملاحظه‌ای در هزینه سود پرداختی به سپرده‌های کوتاه‌مدت وجود داشته باشد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر