بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
در سال 98 توسعه فعالیت‌های مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در حوزه فروش آنلاین و توسعه فیزیکی با قدرت ادامه خواهد یافت.
کد خبر : ۱۹۴۶۴۱

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، امیر خسرو فخریان امروز در جلسه خبری خود با رسانه‌ها ضمن بیان این مطلب گفت: در امید نامه خود اعلام کرده بودیم که در سال 98 تعداد شعب خود را به 1600 فروشگاه خواهیم رساند اما؛ امروز خوشحالم که اعلام کنم از ابتدای امسال تاکنون 200 فروشگاه جدید به خانواده افق کوروش افزوده و جمع فروشگاه‌های ما به عدد 1555 رسیده است.

وی ادامه داد: افق کوروش در سال 96 جزو40 شرکت برتر ایران بود و در سال 97 و همچنین در سال جاری نیز فکر می‌کنیم مرتبه بهتری را به دست آورد.

فخریان تأکید کرد: در حال حاضر 500 فروشگاه فرانچایز در افق کوروش فعال هستند که این خودش به‌تنهایی یک رکورد برای ما به‌حساب می‌آید و البته این تعداد تا پایان سال توسعه بیشتری خواهند یافت.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به‌صورت زنجیرهایی در ایران کم است گفت: افق کوروش در حال گسترش فرهنگ خدمت‌رسانی زنجیرهایی است و امسال نیز سعی می‌کنیم این روند را در افزایش خدمت‌رسانی در نقاط مختلف کشور ادامه دهیم.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیرهایی افق کوروش تأکید کرد: در سال گذشته، دغدغه ما تأمین کالا از طریق تولیدکننده داخلی بود اما؛ در سال جدید این دغدغه را نداریم و حتی در برخی کالاها ازجمله محصولات کشاورزی، قیمت‌ها نیز در حال نزول و بازگشت به گذشته است ازجمله در رب گوجه‌فرنگی که قیمت‌ها تا 22 هار تومان نیز افزایش یافت اما؛ امروز در فروشگاه‌های افق کوروش شما امکان خرید رب در بازه قیمتی 12 تا 16 هزار تومان را نیز دارید.

کمپین‌های افق کوروش ویژه مشتریان

فخریان با شاره به برنامه‌ریزی فروشگاه برای راه‌اندازی کمپین‌های 2 ماهه در فروشگاه‌های خود، گفت: کمپین مرداد و شهریور ما آغازشده است و این روند هر دو ماه تکرار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت کیفیت برای مشتریان افق کوروش گفت: یک شرکت با نام جویا بهنود در خانواده افق کوروش حضور دارد که مسئولیتش تائید کیفیت اجناس، تائید ساختار تولیدی کارخانه‌های طرف قرارداد و انجام آزمایش‌های کیفی است یعنی هیچ کالای بی‌کیفیتی وارد قفسه‌های افق کوروش نمی‌شود.

رشد ادامه‌دار قیمت سهام افق کوروش

مدیرعامل افق کوروش در مورد سهام این شرکت در بورس نیز گفت: روزی که پا به بازار سرمایه گذاشتیم، قیمت هر سهم 1695 تومان بود اما؛ امروز قیمت هر سهم افق کوروش 5780 تومان شده است که این مهم به دلیل فعالیت‌های خوب مجموعه کوروش در این مدت بوده است.

فخریان در پایان تصریح کرد: گزارش‌های فروش ماهانه، گزارش‌های 3 ماهه و 6 ماهه فعالیت‌های مجموعه افق کوروش را به‌صورت شفاف در معرض قضاوت همگان قرارداده است.


 


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر