بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
عضو هیات مدیره شرکت سیمان شاهرود در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

رشد ۲۰ تا ۲۵ درصد سود در ۳ ماهه دوم

فعلا دفتر مرکزی به شاهرود منتقل شده و پیگیر انجام مقدمات واگذاری هستیم و احتمالا واگذاری در ۳ ماهه سوم صورت خواهد گرفت و در صورت تحقق، تاثیر واگذاری ساختمان دفتر مرکزی بر سودآوری شرکت بااهمیت خواهد بود.
کد خبر : ۱۹۴۶۴۶
رشد ۲۰ تا ۲۵ درصد سود در ۳ ماهه دوم

به گزارش بورس نیوز، یکی از سهم های پربازده سال جاری، سهم شرکت سیمان شاهرود بوده است. 

«سرود» که از ابتدای امسال بازدهی تقریبا ۸۰ درصدی برای سهامداران خود به ارمغان آورده، در ۳ ماهه اول سال به ازای هر سهم ۷ تومان سود محقق کرده که ۳۵ درصد بیش از مدت مشابه سال قبل بوده است. این شرکت در شفاف سازی اخیر خود از رشد صادرات به کشورهای CIS (شامل ترکمنستان، ازبکستان و روسیه) خبر داده است.

مجید باقری فرد عضو هیات مدیره شرکت سیمان شاهرود در گفت‌وگو با بورس نیوز در خصوص پیش‌بینی روند سودآوری شرکت بیان کرد: افزایش نرخ سیمان که چندی قبل اعمال شده، می‌تواند سود شرکت‌های سیمانی را در ۳ماهه دوم سال، ۲۰ تا ۲۵درصد نسبت به ۳ماهه نخست افزایش دهد و سیمان شاهرود نیز تقریبا مشابه همین شرایط را خواهد داشت؛ البته میزان رشد سودآوری شرکت‌ها، بستگی به اوضاع تولید و فروش هر شرکت دارد.

وی در رابطه با سایر برنامه‌های «سرود» گفت: همانطور که قبل از این هم اعلام شده، این شرکت مترصد واگذاری دفتر مرکزی تهران بوده و فعلا دفتر مرکزی به شاهرود منتقل شده و پیگیر انجام مقدمات واگذاری هستیم. احتمالا واگذاری در ۳ ماهه سوم صورت خواهد گرفت و در صورت تحقق، تاثیر واگذاری ساختمان دفتر مرکزی بر سودآوری شرکت بااهمیت خواهد بود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نرخ فروش برکیسه‌های این سیمان‌ساز کاهشی شد؛

سیمان داخلی بازیگر اصلی فروش‌های "سرود"

ارسال نظر