بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به گشت‌وگذار پخش ژن‌های همچون موریانه‌زاده‌ها در جای‌جای اقتصاد و وعده‌ای که باردیگر به جاده مخصوص آمد.
کد خبر : ۱۹۴۷۲۲
۷عجایب از سیروسفر خاص در نظام بانکی/ موریانه‌زاده‌های اصیل
 
به گزارش بورس‌نیوز، آقای برادری که بر صندلی چرمی بانک سیروسفر تکیه کرده گویا معنی بانک را در شرکت‌های تو در تو خلاصه کرده است؛ بر اساس آمار ارائه شده در تارنمای این بانک، تنها این بانک معصوم ۷عجایب را درخود جای داده اما سخنگوی راه‌پله‌ها آن خبر آورده‌اند که تنها یکی از این ۷ عجایب فقط ۱۷شرکت بورسی را در خود جای داده که اتفاقا یکی از این شرکت‌ها ۴۷زیرمجموعه بورسی و غیربورسی است.
 
قطعه‌سازان بدنبال آپشن دود مصنوعی
جاده‌مخصوصی‌ها چند صباحی بوده به‌علت نبود نقدینگی ساز گرانی کوک کرده بودند تا برای نواختن آماده شوند و مقصر این ریتم را میردامادنشین‌هایی می‌دانستند که سیاست تولیدمحور ندارند و تنها به فکر دایره‌ای برای نرخ ارز هستند.
حال همانند رسم هر ساله و طبق قول‌های قبلی، وعده‌ای جدید از سوی سمیه‌نشینان ارائه شده که ۸۴۴ میلیون یورو برای قطعه سازی و تامین کسری خطوط قطعه سازی در نظر گرفته شده و این وعده تنها نیشخندی از سوی میردامادی‌ها داشته که از کجا! چجوری! مگه میشه؟ بنابراین احتمالا این وعده نیز به جمع دیگر وعده‌ها خواهد پیوست.
 
اصل ژن خوب پُست گرفت
مدیرعامل جزیره در حکمی آورده که آقای ژن خوب اعظم، از اینکه قبلا مشاور مدیرعامل در امور بین‌الملل بودید ممنونیم و حال عضو شورای مشورتی باشید تا «صفاسیتی» شما در جزیره تکمیل شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر