بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با تصویب شورای عالی فضای مجازی تمامی قوا و دستگاه‌ها باید به دولت الکترونیک متصل و تبادل اطلاعات داشته باشند، آیین نامه‌ای این امر نیز به تصویب رسیده است.
کد خبر : ۱۹۴۸۷۸
به گزارش بورس نیوز، محمدجواد آذری جهرمی دررابطه با برخی شنیده‌ها درخصوص اینکه ناجا و قوه قضاییه با اجرای دولت الکترونیک همکاری نمی‌کنند، اظهار کرد: در گذشته استناد قانونی این بود که اجرای دولت الکترونیک تنها مربوط به دولت بوده نه تمام قوا، اما در حال حاضر این ایراد قانونی برطرف و در شورای عالی فضای مجازی آیین‌نامه‌ای مبنی براینکه دولت الکترونیک به عنوان حاکمیت الکترونیکی مطرح شود، تصویب شد.

وی افزود: با تصویب شورای عالی فضای مجازی تمامی قوا و دستگاه‌ها باید به دولت الکترونیک متصل و تبادل اطلاعات داشته باشند، آیین نامه‌ای این امر نیز به تصویب رسیده است.

عضو کابینه دوازدهم ادامه داد: کمیته‌ای مربوط به دولت الکترونیک باید تشکیل شود که زیرساخت آن در مرکز ملی فضای مجازی مصوب شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بخشی از ناجا به دولت الکترونیک متصل شده و قوه قضاییه نیز در حال آماده کردن زیرساخت‌های این امر بوده در واقع موانع قانونی برطرف شده و اجرای دولت الکترونیک در فاز اجرایی است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر