بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
این شرکت سود عملیاتی را ۴۹میلیارد و ۴۳۵میلیون ریال، سود خالص را ۳۴میلیارد و ۶۰۸میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را ۲۱۵میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر : ۱۹۴۹۳۳
به گزارش بورس نیوز، شرکت داروسازی آوه سینا در اطلاعات و صورت‌های مالی ۳ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ سود هرسهم را ۷۲ریال اعلام کرد.


این شرکت سود عملیاتی را ۴۹میلیارد و ۴۳۵میلیون ریال، سود خالص را ۳۴میلیارد و ۶۰۸میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را ۲۱۵میلیارد ریال اعلام کرد.

«داوه» در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده که تولید محصولات جدید، تولید محصولات با حاشیه سود بالاتر، کاهش تولید و فروش محصولات زیانده، بررسی و تحقیق بر روی محصولات زیانده جهت افزایش راندمان تولید از برنامه‌های شرکت است. همچنین نرخ فروش محصولات به تناسب افزایش نرخ ارز، افزایش خواهد داشت.


علاوه بر این نرخ مواد اولیه با سطح نرخ تورم افزایش ایجاد خواهد شد که با توجه به اینکه تامین ارز دارو از اهمیت خاص برخوردار بود، افزایشی پیش‌بینی نمی‌شود. در صورت افزایش، نرخ مواد بهای تمام‌شده اضافه خواهد شد.


این شرکت در توضیحات خود در خصوص جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره اعلام کرد که با توجه به طرح توسعه و امکان اخذ تسهیلات دانش بنیان در نظر است که برای پروژه‌های مورد نظر تسهیلات کم‌بهره معادل ۱۲۰میلیارد ریال استفاده شود. علاوه بر این با توجه به طرح توسعه و امکان اخذ تسهیلات دانش بنیان قرار است برای پروژه‌های مورد نظر تسهیلات کم‌بهره معادل ۱۲۰میلیارد ریال استفاده شود. هزینه‌های مالی شرکت مطابق دوره قبل با ۲۰درصد افزایش همراه خواهد بود.


این شرکت در نظر دارد با ایجاد پروژه دارو‌های ضد سرطان، ۹ محصول جدید در قالب داروی ضد سرطان تولید و به فروش برساند که آثار ناشی از فروش و سود و زیان در سال ۱۳۹۸ و بعد از آن خواهد بود و از سایر برنامه‌های با اهمیت شرکت برای دوره ۹ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر