بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
مدیر امور سهام «سشمال» در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

افزایش درآمد با فروش سهام شرکت‌های زیرمجموعه

مدیر امور سهام سیمان شمال گفت: افزایش درآمد این شرکت ناشی از فروش سهام شرکت‌های زیرمجموعه ازجمله سیمان داراب، مازندران و قائم است.
کد خبر : ۱۹۵۲۵۵

به گزارش بورس نیوز، براساس صورت‌های مالی منتشره در سامانه کدال شرکت سیمان شمال درآمد این شرکت دردوره ۸ ماهه منتهی به سال مالی ۹۸/۹/۳۰ به ۱,۰۳۶,۴۶۹ میلیون ریال رسیده که این رقم حاکی از رشد ۶۱ درصدی درآمد این شرکت نسبت به سال گذشته است.


همچنین این شرکت در یک ماهه منتهی به ۹۸/۵/۳۱ نیز مبلغ ۱۵۲,۰۷۱ میلیون ریال درآمد از محل فروش محصولات خود کسب کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته می‌توان گفت درآمد این شرکت در مردادماه، افزایش ۴۷% درصدی را تجربه کرده است.

در این خصوص مدیر امورسهام سیمان شمال به خبرنگار بورس نیوز، گفت: افزایش درآمد این شرکت ناشی از فروش سهام شرکت‌های زیرمجموعه ازجمله سیمان داراب، مازندران و قائم است.


وی با اشاره به افزایش ۶۱ درصدی درآمد این شرکت در دوره ۸ ماهه منتهی به سال مالی ۹۸/۹/۳۰ افزود: بخش عمده‌ای از این افزایش درآمد نیز ناشی از فروش سهام شرکت‌های زیرمجموعه است.


مدیرامور سهام سیمان شمال ادامه داد: با وجود نوسانات شدید نرخ ارز در ماه‌های اخیر در حال حاضر وضعیت شرکت‌های سیمانی مطلوب است.


وی در خصوص برنامه‌های آینده سیمان شمال نیز گفت: این شرکت برنامه‌ای که در سود وزیان شرکت تاثیرگذار باشد در پیش ندارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود ۲۹۲ ریالی "سشمال" در عملکرد ۹ ماهه شرکت؛

کیسه‌هایی که به‌نفع سهامداران سنگین شد

سود ۲۹۲ ریالی "سشمال" در عملکرد ۹ ماهه شرکت؛

کیسه‌هایی که به‌نفع سهامداران سنگین شد

ارسال نظر