بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
انبارگردان150میلیونی
مجله Economist ارزش دیجی کالا را نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلار اعلام کرد.
کد خبر : ۱۹۵۳۴۶

به گزارش واحد_ صاحبان کسب و کارهای_ بورس نیوز ،دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران، این روزها شهرتی جهانی یافته است. حجم بالای تراکنش مالی این شرکت و محبوبیت بالای آن در میان کاربران، توجه نشریات خارجی را به این مجموعه جلب کرده است.

چندی پیش مجله Economist طی مطلبی ارزش دیجی کالا را به عنوان یک استارتاپ ایرانی، نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلار اعلام کرد.

پس از آن نوبت واشنگتن پست بود که از موفقیت های دیجی کالا در زمینه کارآفرینی بنویسد. و اکنون نشریه معتبر Forbes این شرکت را برای گزارش خود انتخاب کرده است.

این وب سایت در آغاز راه خود تنها به نقد و بررسی کالاهای دیجیتال نظیر موبایل و لپ تاپ و … می پرداخت ولی با گذشت زمان به فکر فروش این محصولات در وب سایت خود افتاد تا به امروز که شاهد این هستیم که تقریبا کالایی نمانده که شما مشابه آن را در دیجی کالا یافت نکنید.

این فروشگاه با ضمانت یک هفته ای تعویض و پس گرفتن کالای فروخته شده، این آرامش خاطر را به مشتری می دهد که اولاً جنسی که به دست او می رسد اصلی است و ثانیاً در صورتی که از کیفیت و کارایی کالا رضایت نداشته باشد.

انبارگردان 150 میلیون دلاری

می تواند با انجام مقدمات کار، کالای خریداری شده خود را برای شرکت باز پس بفرستد و به جای آن کالای مشابهی دریافت نماید و یا اینکه هزینه پرداختی خود را بازپس گیرد.

از تاسیس دی جی کالا تا به امروز نزدیک به ۱۱ سال می گذرد و در حال حاضر این سایت از نظر موسسات تعیین سطح خارجی با ارزش ۱۵۰ میلیون دلار بزرگ ترین استارت آپ ایرانی لقب گرفته است.

خبرهای جدید حاکی است این شرکت در صدد ورود به بازار سرمایه برآمده و تصمیم دارد سهام خود را تا قبل از سال 1400 شمسی در بورس تهران عرضه اولیه نماید.

لینک ورود به وبسایت این فروشگاه اینترنتی به آدرس www.digikala.com است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر