بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
در حالی که شاخص کل در مدت سپری شده از سال جاری با شیب تندی در کانال صعود قرار گرفته، ظاهرا قصد کوتاه آمدن ندارد و نظرسنجی‌ها نیز همین موضوع را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۱۹۵۳۵۴

به گزارش واحد آمار و نظرسنجی (آبسیم پلاس) بورس نیوز، در اولین روز کاری هفته گذشته، از مخاطبین بورس نیوز و سهامداران بازار سرمایه در خصوص روند شاخص کل نظرسنجی انجام گرفت.

قدرت‌نمایی شاخص کل بورس تهران همگام با نظرسنجی‌ها

بر این اساس، ۵۳ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعتقاد داشتند که شاخص کل بورس تهران در طی معاملات هفته، از کانال ۲۷۴ هزار واحد فراتر خواهد رفت.

بالغ بر ۳۰ درصد بر این باور بودند که شاخص کل بین ۲۶۸ تا ۲۷۴ هزار واحد قرار خواهد گرفت و حدود ۱۱ درصد نیز ارقامی بین ۲۶۰ تا ۲۶۸ هزار واحد را متصور بودند.

در این میان، نزدیک به ۶ درصد معتقد به سقوط شاخص کل به کمتر از ۲۶۰ هزار واحد بودند.

قدرت‌نمایی شاخص کل بورس تهران همگام با نظرسنجی‌ها

به این ترتیب، در هفته‌ای که گذشت، بورس تهران شاخص کل را در کانال ۲۶۶ هزار واحد را تحویل گرفت و در پایان هفته، از نیمه ۲۷۸ هزار واحد نیز عبور کرد. در واقع، شاخص کل در هفته گذشته بازدهی ۵ درصدی را در تابلوی معاملات به نمایش گذاشت. از ابتدای سال جاری تا هفته گذشته شاخص رشد ۵۷ درصدی را به ثبت رساند.

بر این اساس می‌توان چنین گفت که نتیجه نظرسنجی آبسیم پلاس به واقعیت بدل شد و همان‌گونه که اکثریت رأی دهندگان اذعان داشتند، شاخص کل از ۲۷۴ هزار واحد فراتر رفت.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
جابه‌جایی سنگین در «بکهنوج»؛

کارت ضمانت این نیروگاه به اتمام رسید

شبکه پرترافیک در خطوط «وبملت»؛

شاپرک بر شانه کدام بانک‌ها می‌نشیند!

این پتروشیمی در حاشیه امن؛

«شیراز» شعر سودآوری سرود

ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
خجالت اور کاری ک با بورس پایه کردن .خوب معلوم خیلی ها کوچ میکنند میان تو بورس و ی سری هم دیگه خداحافظی میکنند با بورس .روش کار اشتباه بود و خیلی کثیف خیلیها ضرر دادن تو بورس پایه .