بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
مدیر پی آر اکوسیستم جامعه هکران کلاه سفید در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

اعتماد‌به‌هکران‌کلاه‌سفید

هکر‌های کلاه سفید همانند واکسن مانعی در برابر حملات و آسیب‌ها ایجاد می‌کنند.
کد خبر : ۱۹۵۴۴۰

اعتماد‌به‌هکران‌کلاه‌سفید

لیلا بهرامی مدیر پی آر اکوسیستم جامعه هکران کلاه سفید در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز با بیان اینکه این اکوسیستم پلتفرم مبتنی برهکران است، گفت: این پلتفرم به هکر‌های زیرزمینی و سازمان ها، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها در جهت تقویت زیرساخت آن‌ها خدماتی را ارائه می‌دهد و "ما نمی‌توانستیم هک کردن را ترک کنیم" نیز بعنوان شعار این اکوسیستم محسوب می‌شود.


وی با اشاره به اینکه امنیت مختص افراد خاص نیست، افزود: اکوسیستم جامعه هکران کلاه سفید تنها مختص سازمان‌ها و شرکت‌ها نیست و امنیت را برای افراد، بانک‌های منابع انسانی و سخت افزار و نرم افزار‌ها فراهم می‌کند.


بهرامی با بیان اینکه نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی مخالفتی با اجرای این طرح نداشتند، گفت: اقدامات و بررسی‌های لازم در راستای اخذ مجوز فعالیت این اکوسیستم انجام شده است.


مدیر پی آر اکوسیستم جامعه هکران کلاه سفید خاطرنشان کرد: در حال حاضر این استارتاپ عضو پارک علم و فناوری بوده، اما تاکنون از حمایت‌های دولتی استفاد نکرده، اما براساس برنامه تنظیم شده باید در آینده از آن‌ها بهره‌مند شویم.


بهرامی با بیان اینکه هکر‌های کلاه سفید همانند واکسن مانعی در برابر حملات و آسیب‌ها ایجاد می‌کنند، گفت: هکر‌های کلاه سیاه می‌توانند سازمان‌ها را با از دست دادن پول و اعتبار از بین ببرند بنابراین باید به هکر‌های کلاه سفید اعتماد کنیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر