بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
مدیرعامل شرکت سیمان تامین خبر داد:

آغاز تولید ۲ نوع محصول جدید سیمانی به صورت پایلوت

سیمان تامین شستا به دنبال بازارهای جدید صادراتی و داخلی است.
کد خبر : ۱۹۵۵۲۳

به گزارش بورس نیوز، رضا جمارانیان مدیرعامل سیمان تامین شستا با بیان این مطلب که « تنوع بخشی به محصولات سیمانی با محوریت شرکت تحقیق و توسعه سیمان پیگیری می‌شود» گفت: با توجه به ظرفیت مازاد تولید سیمان باید توجه کنیم که چرا ما تنها دونوع و تیپ سیمان را جدی گرفته ایم و عمده تولید کشور همین بوده است. در دنیا دهها تیپ سیمان و محصول تولید می‌شود و ما هم باید در نوآوری و تنوع بخشی فعال شویم

وی ادامه داد: شرکت تحقیق و توسعه سیمان به عنوان یکی از شرکت های تابعه مسئولیت یافته تا اقدامات جدیدی را برای تنوع بخشی آغاز کند. در حال حاضر هم در ۲ شرکت سیمانی تولید ۲ نوع محصول جدید به صورت پایلوت آغاز شده و امیدواریم به زودی تولید انبوه آن آغاز و به سایر شرکت های مجموعه هم تعمیم داده شود.

او تاکید کرد: موضوع تحقیق و توسعه را به شکل جدی پیگیری کرده ایم و در ممیزی معادن و خط تولید هم ورود جدی داشته ایم تا تولید کیفی هم در کنار تنوع بخشی فراگیر شود.

جمارانیان افزود: در این فرایند دنبال کاهش قیمت تمام شده محصولات هستم و در تمام کارخانه ها ممیزی خطوط تولید و معادن را با ظرفیت های شرکت تحقیق و توسعه صنعت سیمان پیگیری می‌کنیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر