بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
در صورت‌های مالی ۳ ماهه نشان می دهد؛

بیش از ۴۲میلیارد ریال سود عملیاتی «ولبهمن»

این شرکت سود عملیاتی را ۴۲میلیارد و ۴۰میلیون ریال، سود خالص پس از کسر مالیات را ۴۵میلیارد و ۷۹۸میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را ۲۲۴میلیارد ریال منتشر کرده است.
کد خبر : ۱۹۵۵۶۹

بیش از ۴۲میلیارد ریال سود عملیاتی «ولبهمن»

به گزارش بورس نیوز، شرکت بهمن لیزینگ در اطلاعات و صورت‌های مالی ۳ماهه خود سود هر سهم را ۴۴ریال اعلام کرد.

این شرکت در گزارش منتشر شده سود عملیاتی را ۴۲میلیارد و ۴۰میلیون ریال، سود خالص پس از کسر مالیات را ۴۵میلیارد و ۷۹۸میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره را ۲۲۴میلیارد ریال منتشر کرده است.

«ولبهمن» در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود در خصوص منابع و مصارف اعلام کرده که برای افزایش حد اعتباری و اخذ تسهیلات از بانک‌ها و با توجه به درجه اعتباری بسیار خوب شرکت در سیستم بانکی و همچنین عدم وجود هرگونه سابقه منفی در تعاملات با سیستم بانکی، میزان چک‌های اقساط تودیع شده در بانک‌ها و روابط حسنه شرکت با بانک‌های طرف مقابل پیش‌بینی شرکت مبنی بر پوشش منابع مورد نیاز از بانک‌ها جهت تامین منابع مالی در حوزه فعالیت خود است.

این شرکت در راستای فعالیت‌های شرکت و تحقق اهداف پیش بینی شده در سال۱۳۹۸ پیش‌بینی بر اخذ ۵۷۹میلیارد ریال تسهیلات و مبلغ ۳۷میلیارد و ۷۳۰میلیون ریال هزینه مالی شده است. علاوه بر این با توجه به ماهیت فعالیت لیزینگ که تابع مقررات بانک مرکزی در خصوص نرخ اعطای تسهیلات است، بنابراین تغییرات در این خصوص تابع تغییرات بخشنامه‌های اعلام شده از سوی بانک مرکزی خواهد بود.

«ولبهمن» قصد دارد در صورت تصویب معافیت شرکت‌های لیزینگ از قانون مالیات بر ارزش افزوده موجب کاهش بهای تمام شده کالا می‌شود که این امر موجب رشد فعالیت‌های عملیاتی لیزینگ می‌شود.

این شرکت در سایر برنامه‌های با اهمیت خود اعلام کرده که شرکت جهت گسترش فعالیت خود در حال بررسی ورود به عرصه بازار خودرو‌های دست دوم است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر