بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به سوراخ دعایی که سلطان‌ها در دادگاه یافتند تا حواله‌های سیاه گرفتار در گمرک.
کد خبر : ۱۹۵۶۰۵

به گزارش بورس‌نیوز،
وقتی بورس مکمل و مُسکن اقتصاد است، اما  گروه مسکن‌سازان بورسی «دارویی‌ها» خودشان دنبال پادزهر می‌گردند، آنجاست که باید به تاریخ مصرف دارو‌های آن‌ها شک کرد؛ اخیرا یک شرکت داروسازی بورسی به دلیل عدم ایفای تعهدات ارزی محکوم شده و مجبور به استرداد ۳ میلیون و ۵۲۰ هزار یورو و همچنین پرداخت جریمه و تعلیق ۶ ماهه کارت بازرگانی شده است.

انگار نه انگار
پای شرکت‌های اخراجی فرابورس در معاملات بشکه‌های قیر باز شده و حواله‌های قیر در بورس‌کالا بهانه جدید کلاه‌برداری کارگزاری معلوم‌الحال و این اخراجی شده است. قرص‌خواب گویا از اتاق به اتاق ملاصدرا دست به دست می‌شود انگار نه انگار!

عددی به وسعت «صفر»
برق‌ساز بزرگ خبر از تجدید ارزیابی نیروگاه‌های زیرمجموعه و عرضه آن‌ها در فرمت هلدینگ نیروگاهی در بازار سرمایه خبر داده، اما در کمال تعجب فقط ارزش جایگزینی یکی از زیرمجموعه‌ها که در صورت‌های مالی هلدینگ «صفر» لحاظ شده حداقل ۹ هزار میلیارد تومان است. پیدا کنید پرتقال فروش را.

سوراخ دعا، سلطان‌ها پیدا شد
در فیلم‌ها دیده شده بود وقتی گناهکاری «قاتل» حکم می‌گیرد به سمت حفظ قرآن می‌رود تا حکمش شکسته شود، اما دادگاه‌ها دیروز سورپرایز شدند؛ یکی از اعضای هیأت‌مدیره وقت بانک سرمایه و از متهمین فساد در این بانک، از چند تن از علما نامه‌آورده که طلبه است، بنابراین دیروز در دادگاه بانک‌سرمایه اعلام شد که این دادگاه پس از نتیجه استعلام، صلاحیت بررسی ایشان راندارد وپرونده به دادگاه ویژه روحانیت ارجاع می‌شود.
مفسدان گویا سوراخ دعا را پیدا کرده‌اند!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
وضعیتی که به‌دل سهامدار نمی‌نشیند؛

ادامه رکوردشکنی های "سمایه" در کسب زیان

با افزایش واردات محصول بی‌کیفیت رخ داد؛

تولید قیر در آستانه ورشکستگی 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲
موسسه مالی و اعتباری توسعه خیابانی نیست که در ولنجک ملک و املاک نداشته باشه اما بواسطه افراد گردن کلفتی مثل خلیل خلیل زاده هیچ کس قاطع با این افراد برخوردنمیکند.
از بانک مرکزی گرفته تا سازمانهای نظارتی بازار سرمایه هیچ واکنشی در قبال وضعیت سهام آن ندارند