بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
آمادگی کامل فرابورس ایران برای اجرای قوانین جدید در مورد سهام عدالت در بازار سرمایه به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام شده است.
کد خبر : ۱۹۵۶۵۵

فرابورس آمادگی کامل برای اجرای قوانین سهام عدالت دارد

امیر هامونی مدیرعامل شرکت فرابورس ایران در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز، درخصوص حجم سهام عدالت اظهار کرد: سهام عدالت در دستور کار بازارسرمایه قرار دارد و تاکنون چند سناریو مطرح و برای اجرایی شدن آن در حل رایزنی هستیم.

وی ادامه داد: سناریو‌های مطرح شده اقتضائات فنی، حقوقی و عملیاتی خود را می‌طلبد اما؛ این آمادگی از سوی فرابورس اعلام شده و طبق نظری که سازمان بورس برای این شرکت فرستاده، قرار است روی مدل‌های پیشنهادی چکش‌کاری و اظهارنظر شود.

مدیرعامل فرابورس افزود: این شرکت آمادگی کامل برای اجرای قوانین سهام عدالت در بازارسرمایه را به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرده اما؛ سناریو برگزیده و منتخب هنوز برای سهام‌عدالت روشن نیست؛ بازارسرمایه آمادگی دارد هر سناریو که از سوی مجلس شورای اسلامی و سیاستگذاران مصوب و نهایی شود را در فرصتی دو ماهه اجرایی کند.

هامونی در مورد وجود برخی نگرانی از حجم سهام عدالت و آسیبی که فروش این سهام می تواند به بازار بزند گفت: موضوع شرایط عرضه و تقاضاست و اگر سهمی ارزنده باشد نباید این اتفاق برای آن رخ دهد.

مدیرعامل فرابورس در پایان اضافه کرد: توصیه‌ همیشگی ما به  سهامداران حقیقی و مردم در بازار سرمایه این است که همیشه با علم، آگاهی و مشورت گرفتن از حرفه‌ای‌های بازار و نهاد‌های مالی و سبدگردان‌ها اقدام به خرید و فروش کنند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
سوابق بی لیاقتی فرابورس در بازار پایه،نماایندگان باید بهوش باشن که اجرای قوانین سهام عدالت را به فرابورس واگذار نکنن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
شاپور برای برکنار نکردن هامونی خودش باید برکنار شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۵
سهام عدالت یعنی روزانه حد اقل یک ملیون معامله‌کر بورس تهران چنین ظرفیتی ندارد