بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
امروز با دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۸۰۳ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۴۲۲ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۶۶۰ میلیارد تومان رسید.
کد خبر : ۱۹۵۷۴۵

بیش از ۱۶۶۰ میلیارد تومان ارزش معاملات امروز

به گزارش بورس نیوز، شاخص بورس تهران با افزایش ۴۴۲۳ واحدی عدد ۲۹۴ هزار و ۶۰۱ واحد را ثبت کرد و به رکورد جدیدی دست یافت. شاخص هم‌وزن نیز با ۱۶۸۳ واحد افزایش به رقم ۸۰ هزار و ۸۸۸ واحد رسید.

شاخص بازار اول به کانال ۲۱۵ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۹۲ هزار و ۸۲۳ واحد را ثبت کرد. همچنین آیفکس به عدد سه هزار و ۸۳۲ واحد رسید.


همچنین، امروز با دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۸۰۳ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۴۲۲ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۶۶۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نماد‌های «فملی»، «شتران» و «کچاد» به ترتیب با ۳۲۰، ۳۰۸ و ۳۰۵ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد‌های «فارس»، «همراه» و «فخوز» به ترتیب با ۸۲، ۴۸ و ۴۰ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز «وتجارت»، «خساپا» و «فولاد» پربیننده‌ترین نماد‌های بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، صنایع شیمیایی برترین گروه صنعت بود و خودرو و فلزات اساسی جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر