بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز، نیم نگاهی دارد به شکری که بالاخره برای سلطان تلخ شد و پارکینگ‌هایی که نشانی از خروج ندارند.
کد خبر : ۱۹۵۷۵۵

سلطان شکر در دام

به گزارش بورس نیوز، سطانی دیگر در قفس افتاد، سخنگوهای راه‌پله‌ها خبر آوردند که از دانه‌های شکر نیز سلطان زائیده شد و ۷۰ میلیاردتومانی به شیرینی شکر به کام این سلطان نشانده شد.

خبر رسید که بعد از ۶ماه پلیس بازی، عامل فروش ۱۰هزار تن شکر دولتی به دام افتاده؛ این بزرگوار شکر ۳ هزار تومانی را ۹۷۰۰ فروخته و ۶۰_۷۰ میلیارد تومان ناقابل به جیب زده. البته آنقدر این روزها از اختلاس های کلان خبر شنیده ایم که این رقم به نظرمان پشیزی بیشتر نمی ارزد.

وقتی زیر کیک زده می‌شود

کلاغ ها خبر آورده‌اند که فروش فوری خودرو، سرکاری بوده و خریداران نگون بختی که ۲ ماه پیش پول داده و خودرو خریده‌اند، نه دست‌شان به خودرو رسیده و نه پول! اعتراض هم که کرده اند گفته اند حالا چه عجله ای دارید، تهران شلوغ شده و جای پارک نیست اما پارکینگ‌های ما برای خودروهای صفر کاملا جوابگو بوده و ۶۰ روز بیشتر نگذشته و اگر داد و بیداد کنید، پیش‌فروش بعدی را می‌گذاریم و آنها را در اولویت قرار می‌دهیم.

تشکیل کمیته‌ای برای قطعه‌سازان

مهم‌ترین مصیبتی که خودروسازان در فضای رکودی کشور می‌نالند، زنگ خطر بیکاری اعضای خانواده بزرگ آنهاست اما آقایان این بهانه به‌قدری پوچ و پوسیده شده که دیگر هیچ مدیری برای این بلیت، اعتبار خرج نمی‌کند؛ اما شنیده شده که آقایان فسفر سوزانده اند و تصمیم گرفته اند برای بررسی مشکلات قطعه سازان، کمیته تشکیل دهند. بزرگواران این ره که شما می روید، به ترکستان است. به جای تشکیل جلسات متعدد و پرهزینه ای که قبل از تشکیل، نتیجه آن مشخص است، دل از دارایی های مازاد خود بکنید شاید دو زار هم کف دست قطعه سازان را گرفت.

ریل گرانی ریلی‌ها
شرکت های ریلی هم ظاهرا از قیمت بلیط ها ابراز نارضایتی کرده و درخواست افزایش نرخ دارند. البته این بزرگواران هنوز مهر افزایش نرخ قبلی شان خشک نشده است. به هر حال این مدت همه گران کرده اند؛ شما هم رویش!

اشتراک گذاری :
ارسال نظر