بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: پارس جنوبی بزرگ‌ترین پروژه تاریخ صنعت نفت بوده که تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار در این منطقه سرمایه‌گذاری شده و به جرات می‌توان گفت پارس جنوبی مهم‌ترین طرح سرمایه‌گذاری کشور در طول تاریخ است.
کد خبر : ۱۹۵۷۹۹

به گزارش بورس نیوز، سید پیروز موسوی، درباره طرح‌های صنعت نفت در منطقه ویژه پارس اظهار کرد: پارس جنوبی بزرگ‌ترین پروژه تاریخ صنعت نفت بوده که تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار در این منطقه سرمایه‌گذاری شده است. به جرات می‌توان گفت پارس جنوبی مهم‌ترین طرح سرمایه‌گذاری کشور در طول تاریخ است.

وی افزود: پالایشگاه‌ها و افزایش ظرفیت تولید در میدان مشترک پارس جنوبی با روحیه جهادی در میان کارکنان صنعت نفت ساخته شده، زیرا غربی‌ها به نقش‌آفرینی ایران در بازار انرژی دنیا روی خوش نشان ندادند، به همین دلیل این پیشرفت در پارس جنوبی مرهون تلاش همه مدیران و کارکنان صنعت نفت است.

 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: راه‌اندازی مجتمع پسماند منطقه ویژه پارس یک ضرورت بوده و با توجه به اینکه وجود پسماند در فرآیند پالایش گاز و تولید اجتناب‌ناپذیر است، یکی از بزرگ‌ترین اقدام‌هایی که پس از ابلاغیه سال ۹۵ وزارت نفت در دستور کار قرار گرفت، احداث مجتمع مدیریت پسماند‌های صنعتی و ویژه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بوده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر