بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش ساعت پنج‌ونیم عصر حکایت از باغستان‌نشینان پر خرج داشته تا بوی عطر فرانسوی که شامه بیماران را کور کرده بود.
کد خبر : ۱۹۵۸۳۶

بی‌انصاف فروشان میرداماد/ قرض‌الحسنه‌ای با لباس رابین‌هود

به گزارش بورس نیوز، امان از قرض‌الحسنه‌ها که باد از هر سوی آنها شروع به وزیدن می‌کند؛ وقتی آدرسی از این قرض‌الحسنه باغستان‌نشین می‌آید باید گوش‌ها را برای سخنگوی راه‌پله‌ها تیز کرد.
شنیده شده که این قرض‌الحسنه یک سور جدید رو کرده و رقبای خود تنه می‌زند که یاد گرفتید؛ حال جالب است که بشنوید فقط ۸.۵میلیارد تومان هزینه تبلیغات و هدایای پرسنل کرده، علی‌برکت‌الله.
اما بازهم سخنگو کم نیاورد و شنیده‌ها را از هزینه ۶.۲میلیارد تومانی تشریفات و پذیرایی و هزینه ۹۰۰ میلیون تومانی ایاب و ذهاب پرسنل هم گفت تا ما هم آرزویی کنیم که شاید در باغستان سعادت‌آباد کارمند بودیم.

بوی تعفن عطر فرانسوی
عطر فرانسوی جدیدی در بین آقازاده‌ها در حال رواج بوده که بوی تعفن آن، چشم بازار را درآورد؛ آقازاده گرامی که در بورلی‌هیلز لواسان برای خود نامی دست‌وپا کرده و زیر چتر پدر خود برای خود تاخت و دارایی آن تنها ۲۰۰میلیون ذکر شد، گویا فعلا در چنگال قانون افتاده و باید پاسخگو شود؛ امیدواریم که تمام ابعاد پرونده این آقازاده که بیماران را به خود وابسته کرده بود، روشن شود.

روی سیاهی که سفیدی ندارد

زغالسنگی‌ها باردیگر روی سیاه خود را نشان داده و زمزمه فلاکت سر دادند که ای‌ دادوبیداد، ما را مفت میخرند اما تجربه نشان داده هر بار این صنف تریبون به دست گرفته و از ارزان بودن محصولات گله کرده برنامه ای برای توقف عرضه محصول و گرانی در سر دارند.

بی‌انصاف فروشان میرداماد

به نظر بعضی کارشناسان اقتصادی، اهالی میرداماد گزارشی ارایه کرده اند که مایه تفاخر جامعه حسابداران است. طبق آمارها در شرایطی که تورم بیش از ۴۰ درصدی داریم و حقوق و دستمزد ۲۰ درصد افزایش داشته و خیل کثیری از جمعیت کشور زیر خط فقر به سر می برند، آقایان اعلام کرده اند هر خانوار سالی ۴ میلیون تومان مازاد درآمد دارد! اینکه با چه منطقی حساب می کنید، بماند؛ ولی اینطوری هم پول در دست و بال مردم ریختن آنها را ولخرج می کند؛ کاری کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر