بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:

مراجعه برخی صاحبان خودرو ۶ بار در روز به پمپ بنزین

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: براساس گزارش‌های میدانی دریافتی، برخی از صاحبان خودرو باید در روز تا ۶ مرحله به پمپ بنزین‌ها مراجعه کنند.
کد خبر : ۱۹۵۹۲۳

به گزارش بورس نیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در خصوص اینکه با آغاز اجرای طرح احیای کارت سوخت، سوخت‌گیری خودرو‌ها در هر مرحله به ۳۰ لیتر محدود شده، انتقاد و اظهار کرد: به نظرم همان افرادی که کارت سوخت را چند سال گذشته غیرفعال کردند امروز نیز به دنبال این هستند تا بتوانند بار دیگر کارت سوخت را حذف کنند.

نماینده مردم رشت در خانه ملت ادامه داد: قرار دادن سقف برای میزان سوخت‌گیری جزو اهداف احیای کارت سوخت نبوده و تخصیص فقط ۳۰ لیتر بنزین در هر مرحله سوخت‌گیری برای خودرو‌های سنگین مشکلات متعدد و صف‌های طویل ایجاد کرده است. حتی براساس گزارش‌های میدانی دریافتی، برخی از صاحبان خودرو باید در روز تا ۶ مرحله به پمپ بنزین‌ها مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: مگر می‌شود متولیان مجموعه پالایش و پخش بنزین ندانند با ۳۰ لیتر کار انجام نمی‌شود در حالی که هدف فعال کردن کارت سوخت درک درست از میزان مصرف و کاهش قاچاق سوخت است، باید پرسید اگر خودرو‌ها در روز یک یا چند بار سوخت‌گیری کند در مصرف و میزان قاچاق تغییری ایجاد می‌شود؟

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس دهم گفت: مجلس به این موضوع ورود خواهد کرد و دولت باید نسبت به آشفتگی ایجاد شده پاسخگو باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر