بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر نیم‌نگاهی دارد به انعقاد قراردادهای مخابراتی جدید تا انتقادات از خام‌فروشی‌ها در بازار نوپا...
کد خبر : ۱۹۵۹۳۲

تیرهای غیب به بشکه‌فروش ارکان/ اخم‌های گره‌کرده در مرزهای فتح جدید

به گزارش بورس‌نیوز، امروز بازار یک هُل دیگر نیاز داشت تا شاخص بتواند در بین‌التعطیلین یک رکورد جالب‌توجه را بدست آورد و بتواند قله ۳۰۰ هزارواحدی را فتح کند.
اما سخنگوی راه‌پله‌ها کماکان شنیده که برنامه‌ای برای ماندن پول در بازارسرمایه وجود ندارد و اهالی ناراضی بازارپایه که دستخوش قوانین جدید شده‌اند نیز با اخم‌های گره‌کرده به تابلوی معاملات نگاه می‌کردند؛ حال باید دید که آیا خبر جدیدی از سورپرایز بازار در نخستین روز هفته آتی بازارسرمایه شنیده خواهد شد یا خیر.

تیر غیب از طالقانی تا نبش قائم‌مقام
جلوگیری از خام‌فروشی یک انقلاب بزرگ در اقتصاد است؛ جلوگیری خام‌فروشی در بورس کشور نیز اتفاق شگفت‌انگیزی بوده که به مذاق بسیاری از تفکرات سنتی‌نشین اقتصاد کشور خوش نمی‌آید؛ طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، خام‌فروشی برای اقتصاد کشور یک سم بوده که بورس و بهتر است بخوانید بورس‌انرژی برای این سم، پادزهری را آماده کرد، اما گویا داخلی‌ها از ترکیب شیر و زردچوبه بورس‌انرژی خوششان نیامده و درحال جو سازی هستند که‌ای داد و بیداد! بورس‌انرژی نتوانست نفت‌خام را به‌فروش برساند و البته باید به آستیکمات‌های طالقانی‌نشین گوشزد کرد، شما که طبل رسوایی در دست گرفته‌اید، مگر معاملات بنزین، گازوئیل و ... را نمی‌بینید که این بساط را راه‌انداخته‌اید، مواظب باشید که در جریان معاملات بورس‌انرژی، غرق نشوید.

آیا محکومیتی لغو می‌شود
در آخرین پنج‌ونیم از آقازاده‌ای حرف به میان آمد که بوی عطر فرانسوی آن مجال تنفس به بیماران را نمی‌داد، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که کسی که داستان دارویی و شهرک‌نشین این آقازاده را برملا کرده بود، حکم حبس و شلاق گرفته، اما حال باید دید آیا با محکومیت این آقازاده، محکومیت خبرنگار نیز برطرف و تبرعه می‌شود یا خیر.

توسعه مخابراتی‌ها
دو شرکت حوزه انتقال داده و اینترنت و مخابرات، که اتفاقا امسال رشد زیادی هم کرده اند، سفت و سخت به دنبال انعقاد قرارداد‌های جدید و توسعه فعالیت خود هستند. یکی از این شرکت ها، بستر جدیدی برای فروش شارژ تلفن‌های همراه اعتباری فراهم کرده و کلاغ‌ها خبر آورده اند که احتمالا ظرف ۱۰ روز آینده از قرارداد‌های جدید رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر