بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
نیم‌نگاهی به تابلوی حافظ نشان می‌دهد که شاخص کل تا این لحظه با منفی ۲۵۲۷ واحد روبه‌رو شده و باردیگر به مرز ۳۰۰ هزار واحدی نزدیک شده است.
کد خبر : ۱۹۶۰۵۱

نیم‌نگاهی به تابلوی حافظ

به گزارش بورس‌نیوز، امروز یکشنبه بازار متعادل و البته مثبت کار خود را آغاز کرد و شاخص با بیش از ۳۰۰واحد رشد، استارت زده شد اما رفته رفته و در ادامه عرضه بر تقاضا پیش گرفت که در این لحظه (۹:۲۶) شاخص حدود ۶۰۴ واحد منفی شد و پس از چندین روز رکورد زنی شاخص و ورود به ابر کانال ۳۰۰ هزار به رقم ۳۰۳۸۵۶ واحد رسید.
شاخص هم وزن نیز ۳۰ واحد منفی شده است.

«رمپنا»، «فملی»، «شخارک»، «وپارس»، «وپاسار» و «بفجر» بیشترین تاثیر منفی، و «شبریز» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص را تا این لحظه داشتند.

شاخص کل تا این لحظه با منفی ۲۵۲۷ واحد روبه‌رو شده و باردیگر به مرز ۳۰۰ هزار واحدی نزدیک شده است.

بر اساس این گزارش، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) با منفی ۶۷۹ واحد و شاخص قیمت «هم‌وزن» با ۲۱۴ واحد کاهش تا میانه روز پیش رفته است.

12:35

شاخص کل با کاهش ۲۰۶۴ واحدی در پایان معاملات امروز بازارسرمایه به ارتفاع ۳۰۲ هزار و ۳۹۵ واحدی رسید.

ارزش معاملات بازارسرمایه امروز در حالی به ۲ هزار و ۳۰۶ میلیارد تومان رسید که ارزش نقدی معاملات به ۲ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان بالغ شد.

تعداد معاملات ۶۲۷ هزار و ۹۸۲ دفعه و با دست به دست شدن ۶ میلیارد و ۷۵۵ میلیون برگه سهم همراه بود.

لازم به ذکر است که ارزش کل بازار سرمایه امروز به 1105 هزار میلیارد تومان رسید.

 

12:33

بازار بر اساس حجم:
«بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «خودرو و ساخت قطعات»، «فلزات اساسی»، «سرمایه‌گذاری‌ها» و ...

12:24

بازار در این لحظات نسبت به نیمه خود عملکرد بهتری داشته است. شاخص از حدود ۲۶۰۰ واحد منفی امروز به ۲۱۰۰ واحد منفی رسیده است.

11:27

وقفه معاملاتی نماد «فسازان» به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت 

 

11:24

«ستران» در قیمت ۱۰۷۶ تومان دارای صف خرید ۴ میلیونی است

در گروه سیمان «سبزوا»، «سرود»، «ساروم» و «ساراب»، «سخزر» و «سهرمز» دارای صف خرید است

10:42

بازار امروز متعادل مثبت و منفی در حال معامله بوده و سهم‌های که احتمال افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارند بیشتر مورد اقبال سهامداران قرار گرفتند.
شاخص در این لحظات با ۲۵۲۴ واحد منفی به رقم ۳۰۱۹۳۵ واحد رسید.

10:38

«پارس» با ۱.۵درصد منفی، و «نوری» و «جم پیلن» در محدوده صفر تا ۱درصد منفی بکار خود تا این لحظه ادامه و در حال معامله هستند.

10:37

در گروه «زراعت»، «زدشت»، «زفکا»، «زگلدشت»، «زبینا» و «تلیسه» با صف خرید و بقیه سهم های گروه متعادل مثبت منفی در حال معامله هستند.

10:36

«تاپکیش» که چند روز کاری گذشته با صف خرید همراه بود، امروز تا صف فروش پیش رفت و سپس متعادل کار خود را پی گرفت. اکنون پس از ۳.۲ میلیون سهم معامله شده در محدوده یک تا ۲ درصد مثبت در حال معامله است.

10:35

«هجرت» از دیروز با منفی شروع کرد و امروز نیز در محدوده 3 تا 4% منفی در حال معامله است. بیش از 2.4 میلیون سهم تاکنون معامله شده است.

10:28

تا این لحظه نماد‌های «رمپنا» با ۲.۷۴۹ میلیارد تومان، «فارس» ۶.۱۳۶ میلیارد تومان، «فملی» با ۳.۸۹۵ میلیارد تومان، «کچاد» با ۲.۳۷۴ میلیارد تومان، «کگل» با ۳.۳۵۱ میلیارد تومان، «پارسان» با ۲.۵۹۲ میلیارد تومان و «فخاس» با ۱.۲۶۹ میلیارد تومان مواجه شده است.

10:15

در این لحظه، نماد‌های «وتجارت» ۴۶۵ میلیون سهم، «وبصادر» ۲۸۷ میلیون سهم، «خساپا» ۱۴۳ میلیون سهم، «وپارس» ۱۴۲ میلیون سهم، «خودرو» ۱۱۰ میلیون سهم، «ولساپا» ۹۵ میلیون سهم و «خپارس» ۸۲ میلیون سهم بود.

10:04

تا این لحظه، با نگاهی به بیشترین ارزش معاملات نماد‌های «خودرو» ۷.۸۱۱ میلیارد تومان، «وپارس» ۵.۰۶۳ میلیارد تومان، «خاهن» ۳.۶۶۵ میلیارد تومان، «خگستر» ۳.۱۵۴ میلیارد تومان، «خوساز» ۲.۷۳۲ میلیارد تومان، «خساپا» ۲.۶۶۱ میلیارد تومان و «وتجارت» ۲.۰۴۳ میلیارد تومان قرار دارند.

10:00

فردا دوشنبه، ۲۵شهریور و زمان بازگشایی سهم های پایه ای است. فردا همچنین حراج سهم ها در تابلوهای مختلف بازار پایه انجام می شود که بر اساس قیمت کشف شده، دامنه نوسانات روزهای بعدی آن تا دوشنبه هفته بعد مشخص خواهد شد.

09:29

«رنیک» در پنجمین روز کاری خود با ۱۲۰هزار سهم معامله شده، با صف خرید ۵۵میلیونی روبروست.
این سهم توانست تاکنون بازدهی خالص اولیه ۲۵.۷۹درصد را کسب کند.

09:27

«فسازان» پس از متعادل شدن در معاملات دیروز، امروز صبح نیز متعادل آغاز کرد ولی با توجه به برتری تقاضا بر عرضه به صف خرید بیش از ۵میلیونی و پس از ۶میلیون حجم معاملاتی دست یافت.

 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳
شركت پترول براي گزارش پايان شهريور كه سه ماهه مي باشد 80 تومن eps داد قيمت سهم 700 تومن پترول بخريد