بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
این شرکت بیمه در انتظار پاییز؛

«ودی» چرتکه انداخت

شرکت «بیمه دی» در ابتدا ۲۵۸۰ میلیارد تومان خسارت پرداختی برای کل سال پیش‌بینی کرده بود که این برآورد در گزارش ۳ ماهه نخست به ۲۶۸۴ میلیارد تومان افزایش یافت.
کد خبر : ۱۹۶۱۵۹

«ودی» چرتکه انداخت

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت «بیمه دی» از ابتدا برای سال جاری برآورد کرده بود بتواند ۳۸۹۴ میلیارد تومان حق بیمه صادر کند و همچنان بر این رقم پافشاری می‌کند اما؛ از سوی دیگر، ۲۵۸۰ میلیارد تومان خسارت پرداختی برای کل سال پیش بینی کرده بود که این برآورد در گزارش ۳ ماهه نخست به ۲۶۸۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

حال نگاهی به روند حق بیمه صادره و خسارت پرداختی این شرکت بیمه در سال جاری می‌اندازیم.
«بیمه دی» طی عملکرد ۵ ماه اول سال ۹۸ مبلغ ۱۶۴ میلیارد تومان حق بیمه صادره به ثبت رساند و در مقابل، ۸۰۳ میلیارد تومان خسارت پرداختی متحمل شد.

«ودی» چرتکه انداخت

به این ترتیب، تاکنون این شرکت توانسته تنها ۴ درصد حق بیمه صادره و ۳۰ درصد خسارت پرداختی را پوشش دهد.

«ودی» چرتکه انداخت

در مجموع، عملکرد مدت یاد شده نسبت به ۵ ماهه سال ۹۷ حدود ۲ و ۵۴ میلیارد تومان کاهش به ترتیب در حق بیمه صادره و خسارت پرداختی مشاهده می‌شود.

پوشش اندک حق بیمه صادره در مدت سپری شده از سال جاری چندان تعجب برانگیز نیست، چرا که در سال‌های گذشته نیز روند شناسایی به همین منوال بوده و معمولا در آبان ماه مبلغ بالایی در این سرفصل شارژ می‌شود. از همین رو، انتظار می‌رود پوشش اندک حق بیمه صادره در نیمه دوم سال جبران شود.

بنابراین، با توجه به روند موجود، می‌توان چنین انتظار داشت که در پایان سال «ودی» به پیش بینی‌های خود دست یابد و بتواند درآمد بیشتری نسبت به گذشته شناسایی کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود خالص شرکت به ۱.۷۹۲میلیارد ریال رسید؛

رشد محسوس سودآوری "ودی"

مدیرعامل بیمه دی در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

خسارت‌های "ودی" در مرحله پرداخت

عبور این بیمه‌ای از عملکرد ۹۷؛

تغییر استراتژی در "ودی" جواب داد

تغییر پرتفوی بیمه‌ای شرکت در دستور کار مدیران نشست؛

صدور ۳۶میلیاردی بیمه‌نامه "ودی" در مهرماه

ارسال نظر