بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
مدیرعامل گروه صنعتی بهمن خبرداد:

تولید انبوه کامیونت در مهرماه

مدیرعامل گروه صنعتی بهمن گفت: تاکنون ۲۰۰ دستگاه مینی‌بوس و تعدادی کامیونت پیش‌فروش شده که از مهرماه به مرحله تولید انبوه می‌رسد.
کد خبر : ۱۹۶۴۵۲

به گزارش بورس نیوز، مرتضی شفیعی مدیرعامل بهمن دیزل در نشست با اصحاب رسانه گفت: در حال حاضر این شرکت به بالاترین سهم در بازار دست یافته و ۸۴۰۰۰ دستگاه از خودرو‌های فعلی موجود در بازار به گروه صنعتی بهمن اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت بیشترین سهم بازار را در زمینه کامیونت نیز به خود اختصاص داده،  ادامه داد: این شرکت در سه سال متوالی موفق به کسب بیشترین بازدهی شد.

شفیعی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۷۵ نفر در این شرکتمشغول به فعالیت هستند، افزود: این شرکت بیش از ۷۰ نمایندگی مجاز داشته و در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ رتبه ۱۲۳ رابه خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته این شرکت ۳ محصول جدید را به بازار معرفی کرده است.

مدیرعامل بهمن دیزل با اشاره به سهامی عام بودن این شرکت، گفت: در راستای کنترل قیمت سهام اقداماتی انجام شده بنابراین در حال حاضر این شرکت نسبت به دیگر خودروسازان بورسی وضعیت مطلوب تری را تجربه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع بتن ریزی برای ساختمان‌های جدید و اقداماتی نیز در زمینه بازسازی دفتر شرکت انجام شده است.

شفیعی افزود: قیمت مواد اولیه برای تولید محصولات این شرکت افزایش ۲ برابری را تجربه کرده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه تولید بعنوان یکی از اهداف اصلی شرکت محسوب می‌شود، گفت: کابین‌های مختلفی توسط بهمن دیزل تولید می‌شود که شرکت‌های بزرگی نیز مشتری آن هستند.

مدیرعامل بهمن دیزل با بیان اینکه ۱۰۰ درصد بدنه محصول شیلر در داخل کشور تولید می‌شود، ادامه داد: برند آن داخلی بوده و در حال حاضر نیز خط تولید رنگ مینی بوس شیلر آماده است.

شفیعی خاطرنشان کرد: در سال ۹۶، ۲ محصول جدید یکی به میزان ۵ تن و دیگری ۲۵ تن توسط این شرکت به بازار معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۰ دستگاه مینی بوس پیش فروش شده است، افزود: تعدادی کامیونت نیز پیش‌فروش شده که از مهر ماه به مرحله تولید انبوه می‌رسد.

شفیعی خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید سالانه بهمن دیزل ۲۵ هزار دستگاه بوده، اما ظرفیت بازار ۱۲ هزار دستگاه است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر