بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
ادامه روند زیان‌آوری در «شزنگ»؛

آیا قیمت سهم این شرکت، ارزش خرید دارد

علیرغم عملکرد چشمگیر در افزایش ۶۴۴ درصدی مقادیر فروش که منجر به رشد ۲۴۰ میلیارد ریالی مبالغ فروش نیز شده، همچنان شاهد تحقق زیان خالص ۱۱، ۴۷۴ میلیون ریالی است.
کد خبر : ۱۹۶۴۷۹

زیان خالص ۱۱، ۴۷۴ میلیون ریالی در «شزنگ»

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، نکته قابل توجه در خصوص گزارش ۹ ماهه این شرکت آن است که علیرغم عملکرد چشمگیر در افزایش ۶۴۴ درصدی مقادیر فروش که منجر به رشد ۲۴۰ میلیارد ریالی مبالغ فروش نیز شده است، همچنان شاهد تحقق زیان خالص ۱۱. ۴۷۴ میلیون ریالی است.

زیان خالص ۱۱، ۴۷۴ میلیون ریالی در «شزنگ»

هر چند شرکت موفق به رشد تولید و فروش محصولات خود شده، اما رشد ۱۰۱درصدی هزینه‌های مالی شرکت در ۹ماهه سال مالی جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل و همچنین افزایش ۱۵۲درصدی و افزایش ۴۰درصدی هزینه‌های فروش، اداری و عمومی از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر تداوم روند زیان‌آوری شرکت در تاریخ مذکور است.

زیان خالص ۱۱، ۴۷۴ میلیون ریالی در «شزنگ»

در نهایت نکته قابل توجه این که شرکت تجهیز نیروی زنگان در خرداد ماه هیچ تولیدی نداشته و در ماه تیر و مرداد نیز به دلیل متوقف بودن خطوط تولید، فقط تولید روغن پایه تولید و با قیمت پایین‌تر از بهای تمام شده به فروش رسید است، حال سوال مهم این است که با توجه به عملکرد ضعیف این شرکت فعال در بازار پایه، آیا قیمتی بیش از ۲۵.۰۰۰ ریال برای هر سهم این شرکت، ارزش خرید دارد؟

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۵ برابری مبلغ فروش شرکت به نمایش گذاشته شد؛

رشد ۲برابری زیان "شزنگ"

در پی دعوت شرکت تجهیز نیروی زنگان؛

"شزنگ" به مجمع می‌رود

در پی یک شفاف سازی؛

«شزنگ» بدون تغییر ماند

ارسال نظر