بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به مسئولانی که از سیل برای خود کت‌وشلوار سفارش دادند تا ممنوعیت‌هایی که مانند چوب حراج برای کارخانه‌ها تمام می‌شود.
کد خبر : ۱۹۶۵۷۶

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، برخی دوستان آمار تولید صنعت دام و طیور در سال‌های ۹۶ و ۹۷ را درآورده و پرسیده‌اند چطور با وجود رشد تولید گوشت مرغ و عسل و شیر، قیمت‌ها سرسام آور بالا رفته، و اینجاست که باید گفت؛ با ارز دولتی «تولید» و با ارز آزاد صادر کرده‌اند و بهره مردم از رانت ارز دولتی، فقط تورمی بوده که سفره‌شان را کوچکتر کرده! عجیب نیست اگر امروز یکی از مسئولان خبر از کاهش چشمگیر مصرف لبنیات و تن ماهی در کشور داده است.

سیلی آمد و بسیاری را خانه خراب کرد

سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده‌اند که برخی افراد تواضع را به حد کمال رسانده‌اند که با برکت سیل، محصولات کشاورزی و باغی امسال، خوب ثمر داده‌اند ولی گویا برخی آقایان اصرار عجیبی دارند که وضعیت را از آنچه هست بهتر جلوه دهند تا پز خودکفایی در تولید بدهند! دوستان شان اما گفته اند زیاد فرمایشات و آمارهای این عزیزان را جدی نگیرید که خبری از خودکفایی نیست و به زودی، باید اقلامی از جمله گندم، وارد کنیم؛ این سوال را باید گفت که در همین لرستان و ... وضعیت کارخانه‌ها به چه شکل درآمده آیا آنجا نیز برکت‌زده شده یا کت‌وشلوار آقایان در بخش کشاورزی و واردات آن گیر کرده است.

بز خری فولاد داغ

اخیرا عوارضی بر صادرات محصولات «خام» وضعیت شده تا مانع خام فروشی شوند. اما گویا هجمه مبارزه با خام فروشی، فقط یک شوی از پیش برنامه ریزی شده است تا قیمت برخی محصولات معدنی به دلیل عدم صادرات، در بازار داخل ارزان شود و کارتل های بزرگ فولادی، ارزان تر بخرند!

وقتی من‌وتویی‌ها از بهارستانی‌ها آتو دارند
بررسی‌ها از پرونده متهمان به فساد در جاده مخصوص نشان می دهد ۲ نفر از متهمان مبلغ هنگفتی به حساب مجری یکی از شبکه های ماهواره ای واریز کرده اند. حالا چرا، الله اعلم!

اشتراک گذاری :
ارسال نظر