بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
کد خبر : ۱۹۶۵۸۰

به گزارش بورس نیوز، بیت کوین و سایر رمزارز‌ها (پول­های دیجیتالی) یک نوآوری برخاسته از گسترش اینترنت بوده و اگر استقبال جامعه نبود، این نوع ارز‌ها در سال‌های اولیه به فراموشی سپرده می‌شدند. در حالی که سال به سال علیرغم فراز و فرود‌های مقطعی که داشتند، به صورت کلی یک روند رو به رشد فزاینده‌ای را تجربه کردند و خواهند کرد. مزایایی همچون تسریع در انجام مبادلات، کاهش هزینه تراکنش‌های برون مرزی، حذف واسطه‌گری مالی، نقش پررنگ بیت کوین و کاربردی شدن رمزارز‌ها مختلف در مسائل تامین مالی ایده‌ها و موضوعات نوین دیگر، باعث استقبال کم‌نظیر جامعه از این وجوه فناورانه شده است. در ادامه بازار رمزارز‌ها متشکل از بیت کوین و دیگر رمزارز‌ها مانند بازار‌های سهام شکل گرفت و فرصت‌های بسیار مناسب جهت معامله و سرمایه‌گذاری به وجود آورده است.

در این نقطه زمانی، شاید برای شما این سوالات مهم پیش آمده باشد که:
– چطور به صورت همزمان افرادی بازده‌های بسیار بالا در این بازار کسب کردند، ولی افراد دیگر خیر!
– فارغ از تحصیلات عالی و رشته تحصیلی به چه صورت افراد به این پی می‌برند که کدام خبر مهم و موثر بر بازار است و کدام خبر نیست؟
– در کدام سایت‌ها می‌توان به مفاهیم بنیادی هر رمز ارز پی برد و با خیال راحت سرمایه‌گذاری کرد؟
– آیا از این آگاه هستید که افرادی تنها با درک مفاهیم اولیه اصطلاحات همچون خطوط حمایتی و مقاومتی، رعایت حد ضرر، مدیریت سرمایه توانسته‌اند بازدهی چند برابر بازده کل بازار رمزارز‌ها کسب کنند و انتخاب درستی برای ورود و خروج داشته باشند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر