بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
مدیرعامل پتروشیمی خوزستان در گفتگو با بورس نیوز:

تمرکز بر تامین مواداولیه برای جلوگیری از التهاب

پتروشیمی خوزستان تنها تولید کننده رزین اپوکسی و پلی کربنات در کشور است و توان تولید ۲۵ هزار تن پلی کربنات و ۱۰ هزار تن رزین اپوکسی را دارد.
کد خبر : ۱۹۶۵۸۴
 
در شرایط تحریم، مشکلی تامین خوراک و مواد اولیه وجود ندارد
 
رضا صالح احمدی مدیرعامل پتروشیمی خوزستان در خصوص وضعیت فعلی این شرکت و نحوه ارائه محصولات در بورس کالا به خبرنگار بورس نیوز گفت: این شرکت کلیه محصولات خود را در بورس کالا به فروش می‌رساند.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر که فشار‌های سیاسی و اقتصادی تمام فعالان این حوزه را تحت فشار قرار داده، تلاش شده است که هیچ وقفه‌ای در عرضه محصولات در بورس کالا اتفاق نیفتد، این امر از آمار منتشره در ۱۰ماه گذشته مشهود است.
 
صالح احمدی به اتفاقات خوب سال ۹۷ اشاره داشت و گفت: چند گرید از محصولات رزین اپوکسی و پلی کربنات توسعه یافته، یکی از آن‌ها پلی‌کربنات‌گرید یو وی دار است که در صنایع لنز خودرو، صنایع الکترونیک، کلید و پریز مصرف دارد و محصول دیگر در بازار داخلی، تولید رزین اپوکسی گرید پودری بوده که قبلا تولید نمی‌شد و در صنعت رنگ مصرف دارد.
 
وی افزود: واردات محصولات نام برده در گذشته از دو کشور آلمان و کره جنوبی صورت می‌گرفت که با تحقیق و توسعه در این حوزه تهیه و در بورس کالا عرضه شد. با توجه به اینکه میزان فروش داخلی رشد چشمگیری داشته دیگر مشکلی بابت تامین خوراک و مواد اولیه وجود نخواهد داشت.
 
در شرایط تحریم، مشکلی تامین خوراک و مواد اولیه وجود ندارد
 
مدیرعامل پتروشیمی خوزستان در خصوص میزان تولید و فروش در شرایط تحریم عنوان کرد: در مقایسه با سال گذشته با رشد در تولید و فروش همراه بوده ایم، تمام تمرکز بر تامین بازار داخلی معطوف بوده که از التهاب در بازار جلوگیری شود؛ هدف از تولید دو محصول رزین اپوکسی و پلی کربنات نیز در همین راستا بوده تا ضرری شامل حال مصرف کنندگان نهایی نشود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر طرح‌های توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی؛

پِت مجددا در چرخه صادراتی پتروشیمی تندگویان

مدیرعامل پتروشیمی ایران اعلام کرد:

26 طرح پتروشیمی نیازمند تامین سرمایه از بورس

وزیر نفت در گفتگو با بورس نیوز اعلام کرد:

تامین نیازهای مالی صنعت نفت از طریق بازارسرمایه

ارسال نظر