بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌و‌نیم عصر امروز نیم نگاهی دارد به قبای بی‌قواره یک بانک در بنگاه‌داری و کاهش دمای دیگ یک فولادساز.
کد خبر : ۱۹۶۸۸۵

سور بانک نارنجی پوش به رقبای بنگاهدار

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که جمعی در یک وانت نشسته و پشت بزرگان‌بازارسرمایه راه افتاده‌اند که کجایید مردم، شفافیت در بازار خوب است؛ هماهنگونه که این پشت وانتی‌ها در عملکردهای خود چهارراه‌ها رد کردند گویا برای بهارستان‌نشینان نیز زیرزیرکی نامه زدند و خود را دایه شفافیت دانستند؛ اما سوال اینجاست که اگر امضای بزرگان این بازار، بر آن نامه ارسالی به وزیر نبود، امضای شما را سبزی‌فروش‌های کوچه هاتف نیز قبول نداشتند چه برسد به اهالی بازار و سهامداران.

سور بانک نارنجی‌پوش به رقبای بنگاه‌دار

رنگ نارنجی که این‌روزها بدجور بر قامت بانک کوچه رشادت بی‌قوارگی را به نمایش گذاشته در مکانی دیگر یک نمایش دیگر راه‌انداخته و آن‌هم بنگاه‌داری است؛ این بانک در بنگاه‌داری یک سور به رقبا زده و نامش جزو سرمایه‌گذاران ۲۷شرکت فعال در حوزه‌های مختلف از جمله ساختمانی، گردشگری، فناوری و غیره خودنمایی می کند.

حال دستور خروج بانک‌ها از بنگاه‌داری چه‌زمانی قواره تن این بانک می‌شود، هیچ‌کس نمی‌داند.

اهالی جاده مخصوص نا ندارند

اهالی جاده‌مخصوص این روزها با چاشنی ماموران جلب و دستبند به دست وارد محل کار خود می‌شوند و نای تولید ندارند؛ آمارهای ضعیف این قشر نشان‌دهنده آن است که در بهترین شرایط ۴۷درصد کمتر از مرداد سال گذشته رکورد زدند وگرنه آمار فاجعه است! البته کامیون‌ساز معروف که در مرداد فقط ۲عدد کامیون تولید کرد تا ساخت این نوع ماشین از یاد پرسنل آن نرود ولی گویا شهریور آنها نیز آمارش از مرداد بهتر بوده اما تنها ثبت فروش ۴۶عددی را در کارنامه خود ثبت کردند.

کاهش دمای دیگ‌های این فولادساز

نرخ فروش محصولات فولادساز جنوبی در ماه گذشته با کاهش روبرو شد و بهای هر تن بیلت داخلی در دومین ماه کاهش قیمت خود به کمتر از ۳۴.۵ میلیون ریال به ازای هر تن رسید و نرخ‌های آن به کمتر از نرخ‌های میانگین ۶ ماه اخیر رسید؛ محصولات صادراتی شرکت نیز بین ۲.۸ تا ۳.۷ درصد کاهش نرخ را تجربه کردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر