بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
ما به دلایل مختلفی سفر می‌کنیم؛ گاه برای تفریح و استراحت و گاهی هم برای کار و انجام امور اداری. به هر دلیل که بار سفر می‌بندیم، باید شرایط ویژه سفر و اقامت را در نظر بگیریم. به طور مثال واقعیت این است که برخی هتل‌ها برای سفر‌های خانوادگی مناسب هستند و برخی نیز بیشتر به درد سفر‌های کاری می‌خورند. این نکته مهمی است که باید در هنگام رزرو هتل مد نظر قرار دهید. به علاوه برخی شهر‌ها بیشتر میزبان مسافران کاری هستند که از آن جمله می‌توان به پایتخت اشاره کرد. به عبارت دیگر تهران در هر فصلی از سال مسافرانی را به خود می‌پذیرد که برای انجام کار‌های اداری، شرکت در همایش، کنفرانس یا نمایشگاه عازم این شهر می‌شوند. اهمیت این موضوع ما را بر آن داشت تا از میان هتل‌های تهران، آن‌هایی را که برای اقامت کاری شما مناسب هستند، معرفی کنیم.
کد خبر : ۱۹۷۵۱۷

 

چه هتل هایی مناسب سفرهای کاری هستند؟

به گزارش بورس نیوز،قبل از اینکه هتل هایی را در تهران به شما معرفی کنیم که می توانید در سفرهای کاری روی آنها حساب باز کنید، باید نکاتی چند را در مورد نحوه انتخاب یک هتل کاری به شما گوشزد کنیم.

  • قبل از هر چیز بهتر است اولویت های خود را در جایی یادداشت کنید. شما تنها کسی هستید که می دانید برای چه کاری سفر کرده اید، از هتل خود چه انتظاری دارید و چه چیزهایی برایتان در اولویت است. بنابراین بهتر است لیستی از اولویت های خود تهیه کرده و بعد به سراغ رزرو هتل بروید.
  • مهم ترین فاکتوری که در انتخاب یک هتل برای سفر کاری باید به آن توجه کنید، موقعیت مکانی هتل است. به هر حال شما برای انجام یک کار اداری، شرکت در یک همایش، کنفرانس، سمینار، نمایشگاه یا حتی عقد یک قرارداد به تهران سفر کرده اید. پس هتل شما باید تا آنجا که ممکن است به محل مورد نظرتان نزدیک باشد تا وقت و هزینه خود را صرف رفت و آمد نکنید. خوشبختانه این امکان در رزرو اینترنتی هتل در دسترس شما قرار گرفته است.

فرض کنید برای شرکت در نمایشگاه عازم تهران شده اید و اولویت شما این است که هتلی را انتخاب کنید که تا حد امکان به نمایشگاه نزدیک باشد. در سایت رزرو هتل جااینجاس جستجوی هتل بر اساس آدرس و روی نقشه کار را برایتان راحت می کند. با کلیک روی نقشه و وارد کردن عنوان نمایشگاه بین المللی در باکس جستجو، هتل های اطراف نمایشگاه برای شما به نمایش در می آیند. البته باید هتل های مذکور را با دیگر اولویت هایتان هم تطبیق دهید. پس اندکی صبر کنید!

  • همانطور که گفتیم خیلی از مسافران تهران برای شرکت در همایش، کنفرانس یا سمینار راهی این شهر می شوند. پس اینکه هتلی که برای اقامت انتخاب می کنید، از سالن های ویژه همایش و کنفرانس برخوردار باشد، مهم است. فراموش نکنید که ظرفیت سالن، تجهیزات صوتی و تصویری، پرده های ویدئوپروژکشن، اینترنت پرسرعت، تجهیزات ترجمه همزمان و غیره را چک کنید.
  • اگر برای عقد قرارداد یا یک ملاقات کاری به تهران آمده اید، امکانات لابی هتل را بررسی کنید. لابی هتل باید فضای مناسبی برای یک قرار کاری بوده و مبلمان و دکوراسیون، کافی شاپ و تجهیزاتی مثل تلویزیون، اینترنت رایگان و تلفن هم داشته باشد.
  • از دیگر عواملی که در انتخاب یک محل اقامت مناسب برای سفر کاری باید به آن توجه کرد؛ سرویس اختصاصی رفت و آمد یا ترانسفر است. بهتر است هتل تان به محل مورد نظر شما نزدیک باشد اما این به معنای آن نیست که تاکسی سرویس یا ترانسفر نداشته باشد. شما باید بتوانید در هر زمان که خواستید با یک خودروی مناسب به محل کار یا قرار برسید.
  • دیگر امکانات اتاق و هتل را از قلم نیندازید. اتاق شما باید ساکت و آرام و مجهز به امکانات اولیه باشد. حمام و لوازم بهداشتی، تلفن، تلویزیون، اینترنت رایگان، میز تحریر یا میز مناسب کار و صندوق امانات که بتوانید با خیال راحت مدارک و اسناد کاری خود را در آن بگذارید، امکاناتی نیستند که بتوان از آنها چشم پوشی کرد. برای برخی از مسافران حتی وجود خشکشویی هم اهمیت دارد.

کدام هتل های تهران برای اقامت کاری مناسب هستند؟

حالا که با نکات مفیدی در خصوص رزرو هتل برای سفرهای کاری آشنا شدید، بهتر است به سراغ بهترین هتل های تهران برای سفرهای کاری برویم؛ هتل هایی که امکانات آنها برای یک اقامت کاری کافی و وافی است:

هتل پارسیان آزادی تهران

اینکه چرا هتل پارسیان آزادی که یک هتل پنج ستاره و مجلل است برای یک اقامت کاری مناسب است را می توان در چند فاکتور خلاصه کرد: نخست اینکه این هتل در بزرگراه شهید چمران قرار گرفته و دسترسی خوبی به مکان های تجاری و اداری دارد. مثلا از هتل پارسیان تا نمایشگاه بین المللی تهران تنها 5 دقیقه با خودرو فاصله است. دوم اینکه هتل امکاناتی مانند بیزینس سنتر دارد که خدمات اینترنت و گرفتن پرینت، کپی و دیگر خدمات منشیگری را در اختیار مسافران قرار می دهد. وجود چندین سالن همایش مجهز و تاکسی سرویس هایی با خودروهای مجلل و راننده های مسلط به زبان انگلیسی را هم به این امکانات اضافه کنید.

معرفی بهترین هتل‌های تهران برای سفر‌های کاری

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس هم از جمله هتل هایی است که در بین مسافران کاری مجبوبیت خاصی دارد. از مجلل و نوساز بودن آن که بگذریم، قرار گرفتن در انتهای بزرگراه یادگار امام و مسافت اندک تا مکان هایی مانند نمایشگاه بین المللی تهران، برج میلاد و فرودگاه مهرآباد یک مزیت برای آن به شمار می آید. هتل اسپیناس پالاس همچنین مجهزترین تالارهای مخصوص برگزاری همایش ها، کنفرانس ها و اجتماعات را دارد که به امکاناتی مانند میکروفون سیمی و بی سیم، میکسر صدا، پخش کننده های صوتی، لوازم اداری و غیره مجهز است. سوئیت های مجلل پرزیدنت مجهز به میز کار به اضافه تاکسی سرویس، خشکشویی و رستوران های شیک سنتی و مدیترانه ای از دیگر دلایل جای گرفتن هتل اسپیناس پالاس در لیست بهترین هتل های تهران برای سفرهای کاری هستند.

معرفی بهترین هتل‌های تهران برای سفر‌های کاری

 

هتل اسپیناس تهران

هتل پنج ستاره اسپیناس در بلوار کشاورز بین خیابان نادری و فلسطین قرار گرفته؛ یعنی فرودگاه مهرآباد، نمایشگاه بین المللی تهران، راه آهن، برج آزادی و بازار کامپیوتر تهران درست بغل گوشتان است. علاوه بر این، سالن های مجهز جلسات در هتل اسپیناس که هم گنجایش بالایی دارند، هم تجهیزات مدرن و هم چشم اندازی زیبا؛ بهترین گزینه برای برگزاری جلسات و همایش ها به شمار می روند. اتاق های بیزینس هم آنطور که از نامشان پیداست، با معماری بی نظیر خود و مجهز به اینترنت آماده پذیرایی از شما هستند. کافی شاپ سان ست و رستوران های لاتون و دیبا هم فضایی ایده آل برای قرارهای کاری به شمار می روند.

معرفی بهترین هتل‌های تهران برای سفر‌های کاری

هتل استقلال تهران(هتل هیلتون سابق)

هتل پنج ستاره استقلال از آن دست هتل هایی است که خیلی ها نام آن را با قرارها و مأموریت های کاری و بازرگانی می شناسند. هتل استقلال یا همان هیلتون سابق که در بزرگراه شهید چمران واقع شده، بهترین دسترسی را به مراکز تجاری مهم شهر دارد. نمایشگاه بین المللی تهران، فرودگاه مهرآباد، راه آهن، سالن اجلاس، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و برخی سفارتخانه های خارجی مانند چین، ترکیه و امارات متحده عربی از آن جمله اند. به علاوه وجود یک لابی شیک، سالن ویژه جلسات و همایش ها با گنجایش بالا و معماری بی نظیر، ترانسفر فرودگاهی، ارائه خدمات VIP و CIPو سوئیت های مجلل این هتل را برای حرفه ای ها به یک اقامتگاه ایده آل تبدیل کرده است.

معرفی بهترین هتل‌های تهران برای سفر‌های کاری

هتل بین المللی لاله تهران

هتل لاله که یک هتل پنج ستاره و بین المللی است، در خیابان فاطمی نبش خیابان حجاب قرار گرفته است. فاصله نزدیک هتل لاله با نمایشگاه بین المللی، فرودگاه مهرآباد، بازار تهران و دانشگاه تهران از مزیت های اقامت در این هتل به شمار می رود. لابی هتل لاله با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیک برای قرار کاری بهترین انتخاب است. سالن های همایش این هتل هم گنجایش بالایی داشته و تجهیزات مدرنی دارند. علاوه بر اینها، اتاق ها و سوئیت های مجلل که به میز کاری هم مجهز هستند، کافی شاپ و انواع رستوران از سنتی تا چینی و فرانسوی فرصت خوبی را برای یک سفر کاری راحت در اختیار شما قرار می دهند.

معرفی بهترین هتل‌های تهران برای سفر‌های کاری

 

هتل فرودگاهی ایبیس و نووتل تهران

هتل ایبیس که یک هتل چهار ستاره است از یک مزیت بزرگ برخوردار است؛ اینکه یک هتل فرودگاهی است که درست در قلب فرودگاه امام خمینی قرار گرفته است. پس بهترین هتل برای آنهایی است که عازم یک سفر خارجی هستند تا بتوانند بدون دغدغه ترافیک در سریع ترین زمان خود را به فرودگاه برسانند. اتاق های این هتل به میز کاری، صندوق امانات و کانال های ماهواره ای مجهز هستند؛ کافی شاپ هتل یک فضای لوکس برای قرارهای کاری است؛ رستوران هم غذای بین المللی سرو می کند و ترانسفر فرودگاهی نیز هر 20 دقیقه شما را از هتل به فرودگاه می رساند.

معرفی بهترین هتل‌های تهران برای سفر‌های کاری

 

هتل پنج ستاره نووتل هم درست شرایط هتل ایبیس را دارد. قرارگیری در مرکز فرودگاه بین المللی امام، اتاق های مجهز به اینترنت رایگان و سیستم تهویه، لابی مجهز، رستوران شیک با غذاهای بین المللی، استخر شنا، سالن های ورزشی و شنا این هتل را به یک هتل ایده آل برای مقاصد تجاری بدل کرده اند.

هتل بزرگ تهران

هتل بزرگ تهران یک هتل چهار ستاره در خیابان ولیعصر ابتدای خیابان مطهری است که فاصله نزدیکی با نمایشگاه بین المللی تهران، فرودگاه مهرآباد و بازار کامپیوتر تهران دارد. از همین رو انتخاب ایده آلی برای مسافرانی است که جهت انجام امور اداری به پایتخت سفر کرده اند. هتل بزرگ همچنین دو سالن مخصوص جلسات و همایش ها و یک سالن کنفرانس وی.آی.پی با ظرفیت 120 نفر دارد. تاکسی سرویس و ترنسفر فرودگاهی، پارکینگ، خدمات رزرو بلیط، صرافی، سوئیت هایی با میز کار و نشیمن راحت و یک لابی بزرگ مجهز به کافی شاپ که برای قرارهای کاری مناسب است، از عوامل دیگر محبوبیت هتل بزرگ برای مقاصد تجاری و اداری به شمار می روند.

معرفی بهترین هتل‌های تهران برای سفر‌های کاری

اشتراک گذاری :
ارسال نظر