بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی:

تولید فراتر از برنامه پیش رفته است

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: اعداد و ارقام تولیدی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق نشان می‌دهد که در این منطقه، تولید فراتر از برنامه پیش رفته است.
کد خبر : ۱۹۷۵۵۸

به گزارش بورس نیوز، رامین حاتمی، درخصوص پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق اظهار کرد: اعداد و ارقام تولیدی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق نشان می‌دهد که در این منطقه، تولید فراتر از برنامه پیش رفته است.

وی افزود: مهمترین اقدامات شاخص حوزه فنی و عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق از جمله مشارکت در تکمیل و راه‌اندازی مرکز جمع آوری شوریجه دی، انجام تعمیرات اساسی و انجام توپکرانی هوشمند خطوط ۱۴ اینچ به طول تقریبی ۳۰ کیلومتر و خطوط ۱۶ اینچ به طول ۴۰ کیلومتر، حمایت از ساخت لوله بدون درز ۱۶ اینچ گاز ترش برای اولین بار در ایران و تعویض عدسی دو دستگاه تفکیک‌گر گاز ترش مرکز خانگیران است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: پوشش‌دهی سطوح داخلی بدنه تفکیک‌گر‌ها با استفاده از پوشش دوجزیی، تعمیر چاه‌های ۴۳ و ۲۱ با دکل حفاری و انجام عملیات اصلاحی موفقیت آمیز برای بهبود و افزایش تولید چاه‌ها شامل مسدودسازی، اسیدکاری و نصب تفکیک گر سرچاهی از دیگر اقدامات شاخص حوزه فنی و عملیاتی این شرکت بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق خبر داد:

اتمام تعمیرات اساسی مراکز منطقه خانگیران

از سوی اتحادیه اروپا انجام شد؛

تحریم ترکیه به دلیل حفاری نفت و گاز در قبرس

دوشنبه و سه شنبه هفته جاری اتفاق می افتد؛

عرضه های صادراتی شرکت نفت

ارسال نظر