بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
معاون بازرگانی پتروشیمی غدیر درگفتگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

مشتریان جدید در لیست متقاضیان این پتروشیمی

نیمی از تولید، به بازار داخل و‌بصورت عرضه در بورس اختصاص داشته و مابقی نیز مختص به بازار‌های خارجی بوده که کلیه معاملات این حوزه در فضای شفاف وبصورت مزایده انجام می‌گیرد.
کد خبر : ۱۹۷۵۷۳
 
اختصاص ۵۰ درصدی از صد در صد تولید برای عرضه در بورس
 
محسن بیگلربیگی معاون بازرگانی پتروشیمی غدیر در مبحث فروش و صادرات به خبرنگار بورس نیوز گفت: این شرکت تک محصول بوده و PVC گرید S۶۵ را تولید می‌کند. در صادرات این محصول مشکلی وجود ندارد و حتی به زنجیره فروش خارجی دیگر پتروشیمی‌ها با تولید مشابه شرکت نیز کمک‌هایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: کیفیت این محصول در بازار‌های منطقه، نشان از حفظ استاندارد‌های جهانی است که به صورت صعودی نیز در حال رشد است.
 
اختصاص ۵۰ درصدی از صد در صد تولید برای عرضه در بورس
 
بیگلربیگی به میزان تولید این شرکت اشاره داشت و افزود: پتروشیمی غدیر سالانه ۱۲۰ هزار تن یعنی صد‌درصد ظرفیت اسمی خود، تولید دارد. پنجاه درصد آن تولید، به بازار داخل و بصورت عرضه در بورس اختصاص دارد، مابقی نیز مختص به بازار‌های خارجی است که کلیه فروش این حوزه در فضای شفاف  و مزایده صورت می‌گیرد. به طور کلی گزارش‌ها نشان از روند رو به پیش این شرکت دارد و تاکنون با تلاش متخصصان جوان کشور در تامین بسیاری از قطعات و مواد مورد نیاز تحریم ها سدی برای این شرکت ایجاد ننموده است
 
اختصاص ۵۰ درصدی از صد در صد تولید برای عرضه در بورس
 
کیفیت بالا همیشه مشتری دارد
وی در خصوص بازار‌های جهانی اظهار داشت: کیفیت pvc پتروشیمی غدیر باعث شده تا کشور‌های بازار منطقه از جمله ترکیه، عراق، افغانستان، هند، و پاکستان همچنان طالب این محصول باشند و پیش‌بینی می‌شود که بر همین منوال، رشد شرکت، صعودی پیش خواهد رفت.

 
بازارهای جدید در راهند
معاون بازرگانی پتروشیمی غدیر در پایان گفت: سیاست این شرکت اضافه نمودن بازار‌های جدید بوده و با تلاش‌های صورت گرفته بازار اروپای شرقی، سوریه و مالزی نیز اضافه شده و اقدامات گسترده‌تر برای رشد در فروش در برنامه‌های آتی شرکت مقرر شده است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر