بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
فردا اتفاق می افتد؛

عرضه اولیه «اخزا ۸۰۷۱»

ارزش اسمی هر ورقه یک میلیون ریال، تعداد کل اوراق ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۹۰۲ ورقه، تاریخ انتشار ۲۴ مهر ۹۷ و تاریخ سررسید آن ۲۴ اردیبهشت ۹۹ است.
کد خبر : ۱۹۷۷۲۴

به گزارش بورس نیوز، اوراق اسناد خزانه اسلامی مذکور از نوع «با نام» و قابل معامله در فرابورس ایران است و قیمت پایانی آن، میانگین موزون معاملات روزانه اوراق در روز گشایش خواهد بود.

همچنین ارزش اسمی هر ورقه یک میلیون ریال، تعداد کل اوراق ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۹۰۲ ورقه، تاریخ انتشار ۲۴ مهر ۹۷ و تاریخ سررسید آن ۲۴ اردیبهشت ۹۹ است. ناشر این اوراق هم وزارت امور اقتصاد و دارایی به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران و عامل پرداخت در سررسید، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه است.

حداقل حجم هر سفارش یک ورقه، واحد پایه سفارش LOT یک ورقه اعلام شده که در بازار ابزار‌های نوین مالی بازار فرابورس ایران قابل معامله است.

شایان ذکر است، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با در اختیار داشتن کد معاملاتی فعال در سیستم شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نسبت به خرید اسناد خزانه اسلامی اقدام کنند.

تمام صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند با رعایت مفاد اساسنامه و امیدنامه و صرفا با توجه به صرفه و صلاح سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در این اوراق اقدام کنند و نیازی به برگزاری مجمع صندوق و سایر تشریفات اصلاح امیدنامه نیست.

همچنین معاملات ثانویه اوراق اسناد خزانه اسلامی بعد از عرضه اولیه در بازار ابزار‌های نوین مالی فرابورس ایران قابل انجام خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر