بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
آمازون راه اندازی کرد؛

بزرگترین فروشگاه آنلاین سنگاپور

سنگاپور سکوی پرتاب شرکت‌های خارجی به شمار می‌رود. آمازون خدماتش در این کشور را توسعه داده است.
کد خبر : ۱۹۷۸۳۳

آمازون بزرگترین فروشگاه آنلاین سنگاپور را راه اندازی کرد

به گزارش بورس نیوز، آمازون بزرگترین فروشگاه محلی آنلاین در بازار سنگاپور را راه‌اندازی کرد. آمازون در بازار این کشور با رقبایی مثل علی بابا، لازادا و سی ال تی دی رقابت می‌کند.

این شرکت آمریکایی بیش از دو سال پیش وارد بازار خرید آنلاین سنگاپور، از ثروتمندترین کشور‌های جنوب شرقی شده بود. خدمات آمازون از طریق اپلیکیشن موبایل در سنگاپور برای تحویل فوری مرسولات انجام می‌شد، اما برای خرید خواروبار و دیگر ملزومات زندگی، آمازون خدمات قابل رقابتی با دیگر شرکت‌ها در آن دوره نداشت.

هنری لو مدیر آمازون در سنگاپور در این باره گفت: با Amazon.sg می‌خواهیم هرچه که مشتریان از ما درخواست می‌کنند را فراهم کنیم. Amazon.sg امکان خرید رایانه‌ای و موبایلی برای همه است. این سایت محلی‌تر بوده و امکان خرید بین‌المللی از فروشندگان معتبر با تحویل فوری و سلامت کالا هم فراهم شده است.

آمازون همچنین اعلام کرده کسب وکار‌های کوچک در سنگاپور می‌توانند برای فروش آنلاین محصولات خود از Amazon.sg استفاده کنند.

سنگاپور کشوری کوچک است، اما ارزش بازار آن بسیار بالاست. جمعیت سنگاپور ۵.۷ میلیون نفر است. این کشور به طور معمول به عنوان یک سکوی پرتاب برای شرکت‌های خارجی برای حضور موثر در بازار آسیای شرقی استفاده می‌شود. اندونزی با ۲۶۰ میلیون نفر جمعیت برای شرکت‌هایی که بر مصرف کننده بیشتر تمرکز می‌کنند، جذاب‌تر است.

سنگاپور از کشور‌هایی است که طی نیم قرن گذشته مسیر توسعه را به سرعت طی کرده است. این کشور پس از جدایی از مالزی یک دوره اصلاحات سخت اقتصادی را دنبال کرد. دلیل عمده توسعه سنگاپور نگاه صادرات‌محور رهبران اقتصادی این کشور به تولید بوده است.

تا سال ۱۹۷۲، یعنی کمتر از ۱۰ سال از استقلال سنگاپور از مالزی، یک‌چهارم از شرکت‌های صنعتی در سنگاپور خارجی بودند و ایالات‌متحده و ژاپن به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه‌گذاران در سنگاپور شناخته می‌شدند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر