بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
شرکت‌های بهمن دیزل و سیبا موتور به عنوان تولید کننده خودرو‌های تجاری شیلر، ایسوزو و FAW با جدیدترین محصولات خودرویی و کاربری خود در هفدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در کنار مشتریان اصلی و عمده خود حضور خواهند یافت.
کد خبر : ۱۹۷۹۳۲

به گزارش بورس نیوز،شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور هر ساله به منظور عرضه محصولات جدید و اعلام آمادگی جهت تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی کشور در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری حضور می‌یابد.
گفتنی است در این نمایشگاه نسل جدید مینی بوس و کامیونت ۶ شیلر برای اولین بار در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد. همچنین شرکت بهمن دیزل همزمان با حضور در این نمایشگاه فروش مینی بوس و کامیونت‌های خود را دارد.
نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری از ۱۸ لغایت ۲۱ مهر ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. شرکت‌های بهمن دیزل و سیبا موتور در سالن ۸ و ۹، محصولات و کاربری‌های خود را در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار خواهند داد. شایان ذکر است گروه بهمن از ساعت ۹ الی ۱۷ در روز‌های یاد شده پذیرای علاقمندان به صنعت خودرو خواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر