بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
مدیرعامل شرکت بورس گفت: بهتر است افراد پس اندازهایشان را وارد بورس کنند و با فروش دارایی‌های ضروری خود به این بازار وارد نشوند؛ همچنین برای انتخاب سهام و گزینه‌های سرمایه گذاری به فضای مجازی اعتماد نکنند.
کد خبر : ۱۹۷۹۳۸

افراد با فروش دارایی‌های ضروری خود وارد بورس نشوند

به گزارش بورس نیوز، امروز، شرکت تولیدی «فولاد سپید فراب کویر» ۱۰ درصد از سهام خود را در بورس تهران عرضه کرد.

در جریان این مراسم، علی صحرایی اظهار کرد: شرکت «فولاد سپید فراب کویر» حدود ۶۵۰ هزار تن در سال ظرفیت دارد که امروز با سرمایه ۲۴۰ هزار میلیارد تومانی عرضه اولیه شد.

وی افزود: نماگر‌های بازار نشان‌دهنده روند مناسب حجم و ارزش معاملات در هفته اخیر هستند؛ البته به دلیل اینکه عده‌ای در این هفته به دنبال شناسایی سود خود بودند با منفی شدن شاخص‌ها رو به رو بودیم، هرچند که امروز و در اخرین روز هفته کاری شاهد بهبود شاخص‎ها بودیم.

مدیرعامل شرکت بورس ادامه داد: وضعیت بازار در هفته آینده مثبت خواهد بود. براین اساس، انتظار می‌رود در هفته آتی نیز با ادامه این روند همراه باشیم، اما این به مفهوم افزایش قیمت همه سهم‌ها نیست. افراد باید در معاملات خود متناسب با آمار‌های تولید و فروش شرکت‌ها و نیز میزان ریسک سرمایه گذاران به خرید و فروش مبادرت کنند.

صحرایی توصیه کرد: افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه داشته، ولی از این بازار اطلاع زیادی ندارند، بهتر است با افراد مطلع مشورت کرده و یا از ابزار‌های حضور غیرمستقیم مانند انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: بهتر است افراد پس اندازهایشان را وارد بورس کنند و با فروش دارایی‌های ضروری خود به این بازار وارد نشوند؛ همچنین برای انتخاب سهام و گزینه‌های سرمایه گذاری به فضای مجازی اعتماد نکنند.

صحرایی مهمترین گروه‌هایی که طی هفته گذشته در بازار تاثیر مثبت داشتند را صنایع پالایشی، پتروشیمی و فرآورده‌های جانبی مانند صنایع روغنی عنوان کرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت بورس تهران در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

مسیر سبز "تامین‌مالی" در "بورس"

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

"اعتماد" عامل ورود نقدینگی به بورس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
دقیقا، افراد با پس اندازهاشون وارد بورس شن، چون در عرض یک ماه مسئولین بورس شصت درصد سرمایه شون رو غیب میکنن. اینطوری عذاب وجدان هم ندارن که نکنه از فروش دارایی های مردم باشه