بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
افزایش زیان حسابرسی شده «قجام» در سال ۹۸؛

۶۰۵ ریال زیان انباشته از سهمی که ۹۰۰۰ ریال قیمت داشت

در سال مالی منتهی به پایان خرداد ماه ۱۳۹۸ و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده، با افزایش ۸۵ درصدی زیان خالص نسبت به سال مالی قبل از آن روبرو بوده است.
کد خبر : ۱۹۷۹۷۴

افزایش ۸۵ درصدی زیان خالص «قجام» نسبت به سال مالی قبل

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شاید بهتر بود سازمان بورس، شرکت فرابورس و البته شورای عالی بورس پیش از تقلیل مواضع خود در خصوص قوانین بازار پایه، نگاهی به صورت‌های مالی منتشر شده شرکت فعال در بازار پایه می‌انداختند تا شاید محتاطانه‌تر، استقلال تصمیم‌گیری را فدای سیاسی‌کاری‌های چند نماینده مجلس می‌کردند.

شرکت قند تربت جام که از شرکت‌های پذیرفته شده در بازار پایه فرابورس به شمار می‌آید، در سال مالی منتهی به پایان خرداد ماه ۱۳۹۸ و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده، با افزایش ۸۵ درصدی زیان خالص نسبت به سال مالی قبل از آن روبرو بوده است.

افزایش ۸۵ درصدی زیان خالص «قجام» نسبت به سال مالی قبل

بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده ارائه شده، درآمد‌های عملیاتی شرکت با ۴۸ درصد کاهش نسبت به سال قبل به ۱۹۱ میلیارد و ریال رسیده که در حدود ۴۵ میلیارد ریال کمتر از درآمد‌های گزارش حسابرسی نشده این شرکت است.

محصول اصلی شرکت، شکر است که نسبت به پارسال با افت بیش از ۵۲ درصدی مقادیر فروش همراه بوده و این شرکت در سال گذشته تنها موفق به فروش ۶.۰۸۰ تن شکر شده است. نرخ متوسط فروش این محصول معادل ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال بوده است. همچنین در سال گذشته شاهد کسب درآمد ۴۳ میلیارد ریالی از محل تولید کارمزدی شکر بوده ایم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر