بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
وزیر راه و شهرسازی گفت:در وضعیت فعلی وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن دو هدف اساسی را دنبال می‌کند. اجرای طرح ملی مسکن و تکمیل واحد‌های باقی مانده مسکن مهر جزء این اهداف خواهد بود.
کد خبر : ۱۹۸۰۷۶

اجرای طرح ملی مسکن و تکمیل واحد‌های باقی مانده مسکن مهر

به گزارش بورس نیوز، محمد اسلامی درخصوص روند کاهش قیمت مسکن در چند ماه گذشته، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی هیچ دخل و تصرفی در قیمت‌گذاری بازار مسکن نداشته، اما واضح بود که رشد حباب‌گونه قیمت‌ها در دو سال اخیر غیرعادی و غیرواقعی بوده است.

وی افزود: من در انتهای سال گذشته و ابتدای سال جاری اعلام کردم که مردم برای کاهش تلاطمات بازار مسکن، خانه نخرند، زیرا قیمت‌ها به صورت غیرواقعی بالا رفته است.


وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: نگاهی به چند ماه گذشته بازار مسکن نشان می‌دهد که قیمت خانه سیر نزولی دارد، در حال حاضر برای وزارت راه و شهرسازی، توانمندسازی خانوار‌ها برای خرید مسکن و ایجاد قابلیت جهت خانه‌دار شدن جامعه هدف، بااهمیت است.

اسلامی خاطرنشان کرد: در وضعیت فعلی وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن دو هدف اساسی را دنبال می‌کند. اجرای طرح ملی مسکن و تکمیل واحد‌های باقی مانده مسکن مهر جزء این اهداف خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: خوشبختانه این دو هدف اصلی در حال اجرایی شدن بوده و امیدواریم در آینده نزدیک با تحقق این اهداف، تأثیر مثبتی در بازار مسکن به وجود آید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر