بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
خدمات ویژه همراه اول برای ایام اربعین بررسی شد؛

«همراهی»، همراه مناسب زائران و مشترکان

اپلیکیشن «همراهی» بدون شک همراهی مناسب برای زائران بوده و امکانات متعددی در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
کد خبر : ۱۹۸۲۴۴

خدمات ویژه همراه اول برای ایام اربعین/ «همراهی»، همراه مناسب زائران و مشترکان

به گزارش بورس نیوز، همراه اول همچون سال های قبل در ایام اربعین خدمات ویژه ای به مشترکین خود ارائه می‌کند.

کاهش تعرفه ها

از روز سه شنبه ۱۶ مهر تا روز جمعه ٣ آبان ماه سال جاری، تعرفه مکالمه مشترکین همراه اول با ایران دقیقه ای ٣٢٠٠ تومان، مکالمه دریافتی و تماس با شماره عراقی دقیقه ای ۲۱۰۰ تومان، ارسال پیامک ٩٠٠ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۸۵۰ تومان محاسبه می شود. ضمن اینکه روشن کردن گوشی تلفن همراه هزینه نداشته و دریافت پیامک نیز «رایگان» است.

گفتنی است پیش از این، تعرفه هر دقیقه مکالمه با ایران ۴۵٠٠ تومان، دریافت مکالمه دقیقه ای ۳۰۰۰ تومان، ارسال پیامک ١۵٠٠ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۲۳۰۰ تومان بود.

در خدمتی دیگر همراه اول به مشترکینی که در بازه زمانی١۶ تا ٣٠ مهر به کشور عراق مسافرت می کنند، بسته های دو روزه اینترنت همراه ٢٠ مگابایتی هدیه می دهد.

همچنین اپراتور اول جهت ارایه خدمات هرچه بهتر به زائران اربعین، چهار بسته اینترنت مقرون به صرفه تدارک دیده است؛ این بسته های متنوع یک روزه و هفت روزه با حجم ١٠٠ مگابایت تا یک گیگابایت ارایه شده است.

علاوه بر این، با نزدیک شدن به اربعین حسینی، اپراتور اول ظرفیت شبکه نسل دو، سه و چهار خود را برای مکالمه و اینترنت، در پایانه های مرزی افزایش داده و تدابیر ویژه ای را برای این مراسم در نظر گرفته است.

همراه اول برای ارایه خدمات ارتباطی هرچه بهتر به زائران، در پایانه های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، ظرفیت سایت های "بی تی اس" خود را نسبت به اربعین سال گذشته افزایش داده و ضمنا قرار است در این پایانه ها، سرویس وای فای رایگان ارایه گردد.

مانیتورینگ شبکه به صورت ۲۴ ساعته و بهینه سازی تمام مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی از جمله اقدامات همراه اول برای مراسم پیاده روی اربعین امسال است.

کارشناسان آماده پاسخگویی در عراق

همچنین همراه اول با اعزام کارشناسان خود به کشور عراق، در ۱۳ نقطه شامل ۲ نقطه در شهر نجف، ۵ نقطه در شهر کربلا و ۶ نقطه در مسیر پیاده روی اربعین، پاسخگوی مشکلات و سوالات مشترکان خواهد بود. 

اپلیکیشنی برای «همراهی» مشترکان

اما این تمام ماجرا نیست!
به مناسبت برگزاری بزرگترین رویداد شیعیان و برگزاری پیاده روی زائران اربعین حسینی، از اپلیکیشنی هم برای مشترکین همراه اول طراحی شده است.

خدمات ویژه همراه اول برای ایام اربعین/ «همراهی»، همراه مناسب زائران و مشترکان

اپلیکیشن «همراهی» بدون شک همراهی مناسب برای زائران بوده و امکانات متعددی در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

- امکان اعلام و استعلام وضعیت سایر زائران بدون نیاز به اینترنت
- مشخصات کامل موکب ها و مسیریابی بر روی نقشه بدون نیاز به اینترنت
- سامانه نذر قدم با ارسال یک پیامک رایگان به مخاطب
- مترجم همراه فارسی به عربی و عربی به فارسی
- محتوای آموزشی و فرهنگی و... در قالب ویدیو، نوا، کتاب الکترونیک و اپلیکیشن با اینترنت رایگان
- برگزاری مسابقات ویژه این ایام
- امکان به اشتراک گذاشتن عکس ها و ویدیو

اخبار و اطلاع رسانی و... بخشی از امکانات اپلیکیشن «همراهی» است. اپلیکیشنی که به راحتی و با شماره گیری کد دستوری #114* قابل دریافت است.

کاربرانی هم که در ایران هستند می توانند با نصب این اپلیکیشن، به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت با دوستان و خانواده خود که در مسیر راهپیمایی بزرگ اربعین هستند، در ارتباط بوده و از امکانات و محتواهای موجود در این سرویس با اینترنت رایگان بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر