بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
سوالی از مخالفان طرح محدودیت بازار پایه؛

رشد قیمت «کهرام» به کدام دلیل!

این شرکت پس از سقوط به بازارپایه در شناسایی زیان نیز عجله به‌خرج داد و درحال حاضر قیمت سهام با ارقام صورت‌های مالی هیچ همخوانی ندارد.
کد خبر : ۱۹۸۲۵۴

شرکتی با ۲۰۸ریال زیان چگونه قیمت‌ ۱۱۰۰۰ ریال را ثبت می‌کند

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از شناسایی و تحقق زیانی ۱۷ریالی به ازای هر سهم در سال مالی۱۳۹۷ و لغو پذیرش شدن شرکت گرانیت بهسرام از بازار بورس و انتقال به بازار پایه، حالا شاهد ثبت زیانی چشمگیر و ۲۰۸ ریالی به ازای هر سهم در عملکرد ۶ ماهه نخست این شرکت هستیم.

اینکه چگونه شرکتی با شناسایی ۲۰۸ریال زیان به ازای هر سهم در ۶ماهه، قیمت‌هایی در حدود ۱۱۰۰۰ ریال را در بازار‌پایه به ثبت می‌رساند، سوالی است که تنها می‌توان از مخالفان طرح محدودیت بازار پایه و به ویژه برخی از نمایندگان مجلس پرسید.

«کهرام»، برگ زرینی دیگر از بازار پایه

نکته قابل توجه در خصوص چرایی افزایش زیان خالص شرکت، علیرغم رشد مقادیر و مبالغ فروش در ۶ماهه نخست سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، شناسایی هزینه‌ای ۴۳ میلیارد ریالی عمدتا مربوط به هزینه‌های جذب نشده تولید است.

در مجموع شرکت بهسرام در ۶ ماهه مبلغ ۱۵.۵۹۱ میلیون ریال زیان محقق کرده که این مبلغ، ۱۱.۳۰۰ میلیون ریال بیش از زیان شناسایی شده در ۶ ماهه نخست سال قبل بوده است.

«کهرام»، برگ زرینی دیگر از بازار پایه

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
فروش دارایی ثابت از این گرانیتی؛

"کهرام" ملک فروخت

فروش دارایی ثابت از این گرانیتی؛

"کهرام" ملک فروخت

ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
چرا این سئوال رو از شرکتهایی که در بازار اصلی هستند نمیکنی؟ الان خکمک..خلنت..چه شق القمری کرده اند؟ قند ثابت ووووچرا از این شرکتها نام نمیبری