بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
گفته می شود "کرمان" زمینی فروخته است، آیا این موضوع صحت داره یا خیر و اینکه چقدر فروخته و چه تاثیری بر سودآوری شرکت دارد
کد خبر : ۱۹۸۲۶۶
نویسنده :
صدای سهامدار

آیا «کرمان» زمین فروخته است؟

انتقاد به شفاف‌سازی‌های نصفه و نیمه

به گزارش بورس نیوز، یکی از عجایب بازار سرمایه در سال جاری رشد بیش از ۸۰۰ درصدی سهم شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان بوده است.
این سهم در ۱۲ ماهه منتهی به پایان خرداد ۹۸، به ازای هر سهم ۱۴۹۶ ریال سود محقق کرده که ۶۳۰ درصد بیش از سود تحقق یافته سال مالی قبل بوده؛ ولی با توجه به سوالات پیاپی سهامداران و شایعات پیرامون این سهم، این سود تمام ماجرای رشد قیمت «کرمان» و لمس قیمت های بالاتر از ۵۰ هزار ریال این سهم نیست.

صدای سهامدار:
شایعاتی از تهاتر سهام ماهتاب گستر با نیروگاه دماوند بانک دی مطرح شده، در این صورت این سهم سود خوبی بابت واگذاری می برد. همچنین گویا این شرکت زمینی فروخته که هنوز اطلاع رسانی نکرده؛ شرکت پاسخگو نیست، قیمت سهم واقعی است یا حباب دارد، لطفا پیگیری کنید.

بورس نیوز متذکر می شود پیرو تماس بعضی سهامداران «کرمان» سعی شد با مدیران شرکت ارتباط برقرار شود که از ارایه هر پاسخی خودداری کردند و گفتند هر چه لازم بوده، در سامانه کدال شفاف سازی شده است. نخواستید هم تشریف بیارید مجمع ۱۳ آبان! (ابنه اگر از حضور خبرنگاران ممانعت بعمل نیاورند)
جهت درک بهتر شفاف سازی های این شرکت، بد نیست بدانید در آخرین کنفرانس اطلاع رسانی این شرکت، از بین ۱۷ سوال طرح شده، فقط به ۳ سوال جواب های نصفه و نیمه ای داده شده که دست بر قضا یکی از سوالات، اعلام مبلغ کمک های خیرخواهانه این شرکت بوده است! و پاسخ باقی سوالات را به صورت های مالی ارجاع داده اند.
مجموعه بورس نیوز آماده انتشار هر گونه پاسخی از سوی شرکت س. توسعه و عمران کرمان است.

 
خوانندگان عزیز می‌توانند، این مطلب را در این لینک مشاهده کنند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹
بیست و پنج ساله که یک ریال سود به من یکی و خانواده انم که سهامدار شرکت هستیم پرداخت نکرد در زمان فروش سهام ما (کارمندان اداره ای در شهر کرمان) با وام زوری وادار به خرید صد سهم هزارتومانی کردند ولی تا به حال یک ریال هم سود به ما پرداخت نکردند و هربار مراجعه میکنیم یه شماره حساب و وعده یه هفته ای میدهند ولی هیچگاه خبری نشده ؟؟؟