بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
درصورت های مالی میان دوره ای نشان می دهد؛

رشد ۲۳ درصدی در هر سهم «تنوین»

شرکت تامین سرمایه نوین در سال جاری افزایش سرمایه ۲۹ درصدی را به ثبت رسانده و با لحاظ کردن سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در هر سهم خود ۲۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.
کد خبر : ۱۹۸۳۱۵

رشد ۲۳ درصدی در هر سهم «تنوین»

به گزارش بورس نیوز، شرکت تامین سرمایه نوین با سرمایه ۹ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت تامین سرمایه نوین در دوره یاد شده، مبلغ ۲ هزار و ۸۱۸ میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۱۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۳ درصدی برخوردار است.

شرکت تامین سرمایه نوین در سال جاری افزایش سرمایه ۲۹ درصدی را به ثبت رسانده و با لحاظ کردن سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در هر سهم خود ۲۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت افزایش ۵۳ درصدی در درآمد‌های عملیاتی را از جمله دلایل اصلی افزایش ۵۸ درصدی در سود خالص اعلام کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲ هزار و ۸۱۸ میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

«تنوین» در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و ۷۸۶ میلیارد و ۸۵۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۵۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر