بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
کارشناس بازارسرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

فروشندگان پشیمان خواهند شد

مدیرعامل کارگزاری بهین پویا گفت: معتقدم افت قیمت‌ها اصلاح در بازار بوده و سهامداران از رفتارهای هیجانی بپرهیزند چراکه با تاکید رئیس‌جمهور بر رونق بازار سرمایه و همچنین ورود نقدینگی جدید به بازار، جایی برای نگرانی نیست.
کد خبر : ۱۹۸۳۱۶

فروشندگان پشیمان خواهند شد

به گزارش بورس نیوز، امروز بازار رنگ خون به خود گرفته و شاخص کل تا این لحظه افت ۹۶۸۳ واحدی داشته و وارد کانال ۳۱۰ هزار واحدی شده است.

نادر جزایری مدیرعامل کارگزاری بهین پویا در گفتگو با بورس نیوز در خصوص وضعیت بازار بیان کرد: با توجه به شرایط مثبتی که بر بازار حاکم بوده، اصلاح و افت قیمت هم طبیعی است؛ ولی وضعیت فعلی بازار و فشار فروش ها عمدتا هیجانی است.

وی افزود: معتقدم افت قیمت ها اصلاح است و بهتر است سهامداران از رفتارهای هیجانی بپرهیزند. با در نظر گرفتن اوضاع سیاسی و چشم انداز مثبت ناشی از کاهش ریسک های سیاسی و میانجیگری رییس جمهور روسیه و نخست وزیر پاکستان و همچنین تاکید رییس جمهور آقای روحانی بر رونق بازار سرمایه و بورس تهران و نیز ورود نقدینگی جدید به بازار، جایی برای نگرانی نیست. به نظر می رسد فشار عرضه ها در نمادهای پتروشیمی، دلیل ریزش امروز بازار بود.

این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: در یکی دو هفته اخیر، قیمت ها تا حدی اصلاح داشته و صف های فروش ماندگار نیست. فروشندگان امروز احتمالا به زودی پشیمان خواهند شد. جذابیت بازار سرمایه به همین هیجان ها و روندهای مثبت و منفی است و بازیگران با تجربه، منفی ها را فرصتی برای بررسی و خرید پلکانی می دانند.

وی در توصیه به سهامداران گفت: منفی های بازار می تواند فرصتی برای خرید پلکانی سهم ها باشد. سهم های گروه خودرویی و تجهیزاتی و همچنین سهم های مناسب بازار پایه، گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری خواهد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

سرمایه‌گذاران تصمیمات حرفه‌ای نمی‌گیرند

از سوی کمیته پایش ریسک بازار اعلام شد؛

صدور مجوز انجام خرید اعتباری سهام بازار پایه

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ماشینچی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
اقا سهم پایه بعداز دستورالعمل مدیران مدبر مدام سرشان بپایین هستن این سهمها آنقدر مبهوت تصمیم مدیران مدبر شده اند که خجالت می کشند نگاهی ببالا داشته باشند