بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
در معاملات امروز نماد‌های «شبندر»، «شپنا» و «کگل» به ترتیب با ۲۹۷، ۲۴۹ و ۱۸۲ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت را داشتند.
کد خبر : ۱۹۸۴۱۸

بیشترین تاثیر مثبت شاخص از نمادهای «شبندر»، «شپنا» و «کگل»

به گزارش بورس نیوز، شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۶۶۸ واحدی عدد ۳۰۹ هزار ۶۴۶ واحد را نمایش داد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۸۴ هزار و ۶۶۲ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۲۵ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۲۹ هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز عدد ۳۸۶۸ واحد را نمایش داد.

امروز با دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۳۷۱ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۲۹۰ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۱۷۸ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نماد‌های «شبندر»، «شپنا» و «کگل» به ترتیب با ۲۹۷، ۲۴۹ و ۱۸۲ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نماد‌های «چافست»، «دعبید» و «نوین» به ترتیب با ۱۳۱، ۹۴ و ۶۹ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز «وتجارت»، «وبملت» و «خساپا» پربیننده‌ترین نماد‌های بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، بانک برترین گروه صنعت بود و فرآورده‌های نفتی و صنایع شیمیایی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

براساس این گزارش، تدپکیس امروز به مدار صعود بازگشت. بر اساس نظر کارشناسان بازار سرمایه، هیچ کدام از متغیر‌های بنیادی داخلی، بازار‌های جهانی و روابط سیاسی در عرصه بین‌الملل سیگنال منفی به بورس تهران ارسال نکرده‌اند و رفتار هیجانی مهمترین افت و نوسان شاخص در روز‌های گذشته محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
باردیگر داخلی‌فروش به کمک شرکت معدنی آمد؛

علامت سوال مقابل صادرات کنستانتره و گندله "کگل"

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

"اعتماد" عامل ورود نقدینگی به بورس

خواجه‌ نصیری در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

کماکان اقبال روی سهم‌های بنیادی وجود دارد

ارسال نظر