بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
عملکرد ضعیف "ارفع" در عملکرد ۶ماهه ۱۳۹۸ منتشر شد؛

کاهش ۸.۷درصدی میزان فروش شمش فولادی

بهای تمام شده شرکت به دلیل افزایش نرخ خرید مواد اولیه مورد نیاز که عمدتا گندله بوده، ۵۶ درصد نسبت به ۶ ماهه نخست سال مالی گذشته افزایش را به همراه دارد.
کد خبر : ۱۹۸۷۰۱

عملکرد ضعیف

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت آهن و فولاد ارفع در دوره ۶ماهه نخست سال مالی جاری و بر اساس گزارش حسابرسی نشده موفق به کسب سود خالص ۳.۴۳۶میلیارد ریالی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۹درصدی را نشان می‌دهد.

جمع درآمد‌های عملیاتی محقق شده در این دوره به بیش از ۱۴.۴۴۸میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه حدود ۳۶درصد رشد داشته که این افزایش درآمد عمدتا به دلیل افزایش نرخ فروش شمش فولادی بوده، زیرا میزان فروش شمش فولادی شرکت در ۶ماهه نخست سال مالی جاری کاهش ۸.۷درصدی را در مقایسه با دوره مشابه سال مالی گذشته داشته است.

همچنین بهای تمام شده شرکت به دلیل افزایش نرخ خرید مواد اولیه مورد نیاز که عمدتا گندله بوده، ۵۶درصد نسبت به ۶ماهه نخست سال مالی گذشته افزایش را به همراه دارد.

عملکرد ضعیف

به طور کلی سودآوری شرکت نسبت به سه ماهه نخست کاهش داشته و در حالی که در دوره سه ماهه نخست سال جاری سود هر سهم معادل ۳۳۸ریال محقق شده بود، در سه ماهه دوم سال مالی سود هر سهم به مبلغ ۲۳۵ریال شد که به این ترتیب جمع سود خالص محقق شده به ازای هر سهم به ۵۷۳ریال رسیده است.

عملکرد ضعیف

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در پی ثبت افزایش سرمایه این فولادی؛

سرمایه "ارفع" قطعی شد

نگاهی به سنگینی شمش‌های این فولادساز؛

"ارفع " تعدیل منفی ۱۲درصدی سودآوری را تجربه کرد

نوسان نرخ شمش این فولادساز در آذرماه بررسی شد؛

کاهش فروش شمش داخلی "ارفع"

فروش تجمیعی ۸ ماهه این فولادساز بررسی شد؛

کوره‌های داغ "ارفع" برای شمش‌های صادراتی

ارسال نظر