بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
ترمزی در کیلومتر ۳۰جاده ماهشهر؛

رشد چشمگیر ۱.۸۱۵تنی حجم معاملات "مارون"

قیمت میانگین هر تن پلی‌پروپیلن در هفته گذشته با کاهش نامحسوس نسبت به هفته قبل به ۹۹ میلیون و ۳۶۴ هزار ریال در هر تن رسید.
کد خبر : ۱۹۸۸۹۱

کاهش ناچیز نرخ‌های فروش محصولات مارون در بورس کالا

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۵.۵۴۴تن محصولات پلی‌پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۴.۳۳۴تنی مشتریان و حجم معاملات ۳.۸۰۶تنی مواجه شد که نسبت به هفته ما قبل از با رشد چشمگیر ۱.۸۱۵تنی همراه بود.

قیمت میانگین هر تن پلی‌پروپیلن در هفته گذشته با کاهش نامحسوس نسبت به هفته قبل به ۹۹میلیون و ۳۶۴هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول نیز در هفته گذشته به ۳۷۸میلیارد و ۱۷۹میلیون ریال رسید.

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۱.۸۷۰ تن محصول پلی اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که نرخ این محصول نیز با کاهش نامحسوسی در مقایسه با هفته گذشته همراه بود، اما حجم معاملات با رشد ۴۱۸ تنی همراه بود که در نهایت ۸۸۰ تن از این محصول معامله شد.

نرخ میانگین ثبت شده برای این محصول به ۸۵ میلیون و ۴۳۲ هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات نیز به ۷۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال رسید.

کاهش ناچیز نرخ‌های فروش محصولات مارون در بورس کالا

در جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پتروشیمی مارون در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات پلی‌پروپیلن و پلی اتیلن سنگین این شرکت ارائه شده است.

کاهش ناچیز نرخ‌های فروش محصولات مارون در بورس کالا

اشتراک گذاری :
ارسال نظر