بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تولیدات خودروسازان ایرانی متناسب با توان مالی اقشار مختلف جامعه نیست و نباید مردم را مجبور به خرید تیبا با قیمتی بیش از پراید کرد، زیرا این امر اجحاف در حق مردم است.
کد خبر : ۱۹۹۰۲۷

خرید تیبا به جای پراید، اجحاف در حق مردم است

به گزارش بورس نیوز، علی اکبر کریمی درخصوص توقف خط تولید پراید در ماه‌های آینده اظهار کرد: خودروی جایگزین پراید و پژو ۴۰۵ باید با قیمت مشابه به بازار عرضه شود تا اقشار کم درآمد توان خرید خودرو را داشته باشند.

وی افزود: تولیدات خودروسازان ایرانی متناسب با توان مالی اقشار مختلف جامعه نیست و نباید مردم را مجبور به خرید تیبا با قیمتی بیش از پراید کرد، زیرا این امر اجحاف در حق مردم است.

نماینده مردم اراک در خانه ملت افزود: خودرو‌های شهری باید کوچک، کم مصرف و ارزانقیمت بوده و حتی در برخی موارد برقی باشد. در سال‌های گذشته خودروسازان برنامه جدی برای تولید خودرو‌های هیبریدی نداشتند این در حالی است که می‌توان با کاهش بهای تمام شده، خودرو‌های برقی ارزان قیمت در اختیار مردم قرار داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید با توسعه حمل و نقل ریلی، هوایی، جاده‌ای و... زمینه استفاده از وسایل نقلیه عمومی فراهم شود. 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر