بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به هجوم دلالان به جاده مخصوص و...
کد خبر : ۱۹۹۰۳۴

به گزارش بورس نیوز، بعد از آنکه اهالی جاده مخصوص اعلام کردند بعضی خودروها از چرخه تولید حذف خواهد شد، دلالان وارد معرکه شده و در حال جمع آوری خودروهایی که قرار است تولیدشان متوقف شود، هستند! به این بزرگواران بفرمائید اولا این خودروهایی که در حال احتکارش هستید تا قیمتش بالا رود و سود کنید، منبع درآمد قشری از هم وطنان است؛ در ثانی اگر قرار است تولید این خودروها متوقف شود، برای این است که به لحاظ کیفی از استانداردهای لازم برخوردار نیستند، جنس عتیقه که نیست شما انبار می کنند.

 

قحطی سود در بانک ها

از ۱۱ بانک بورسی، فقط ۲ بانک سود تقسیمی ناچیزی در مجمع تقسیم کرده اند و مابقی سود تقسیمی نداشته! البته وضعیت بعضی بانک های بازار پایه وخیم تر است و جز زیان، چیزی برای سهامداران به ارمغان نیاورده اند.

 

۵۰ هزار دلار ناقابل برای خودنمایی

گویا یکی از آقایان که اتفاقا خیلی دم از ساده زیستی و زندگی همچون مردم عادی می زند، ۵۰ هزار دلار هزینه کرده اند تا تیتر یک نشریه ای امریکایی شوند! امان از وقتی ظاهرمان با باطن مان یکی نباشد.

 

کارگران و داروغه ناتینگهام

از سازمان امور مالیاتی خبر رسیده ۳۰۰ هزار نفر از آنها که درآمدهای میلیاردی داشته اند، یا هیچ مالیاتی نداده اند و یا بسیار کمتر از درآمدشان، مالیات پرداخته اند. آن وقت حقوق کارگران بی نوا طوری زیر ذره بین قرار می گیرد که مبادا ریالی مالیات کمتر بپردازند. کاش سختگیری و نظارت، برای همه یکسان بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ساعت پنج و نیم عصر

... و سپس تکذیب!

کارشناس امور مالیاتی در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

"نه" به اخذ مالیات از سهامداران!

ارسال نظر