بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
کسری ۸.۶۰۸میلیارد ریال گواهی بر ادامه روند زیاندهی؛

"ونوین" از چه محلی زیان‌ها را کاهش دهد!

کسری ۲۸۵ میلیارد ریال در مهر ماه و بیش از ۸.۶۰۸ میلیارد ریال در ۷ ماهه نخست سال ۱۳۹۸ این بانک از محل عملیات بانکی گواهی بر ادامه روند زیاندهی این بانک در سال جاری است.
کد خبر : ۱۹۹۴۲۰

ادامه روند نگران کننده بانک اقتصاد نوین در مهر ماه

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از پایان ضعیف بانک اقتصاد نوین در سال ۱۳۹۷ و شناسایی بیش از ۹.۹۸۰میلیارد ریال زیان خالص در عملکرد ۶ماهه نخست سال مالی۱۳۹۸، حالا نوبت گزارش ناامیدکننده و متاثرکننده عملکرد مهرماه این بانک رسیده تا وضعیت وخیم این بانک را بیش از پیش نمایان سازد.

همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود، کسری ۲۸۵میلیارد ریال در مهرماه و بیش از ۸.۶۰۸میلیارد ریال در ۷ماهه نخست سال۱۳۹۸ این بانک از محل عملیات بانکی گواهی بر ادامه روند زیاندهی این بانک در سال جاری است.

ادامه روند نگران کننده بانک اقتصاد نوین در مهر ماه

بر خلاف اظهارات عجیب مدیران این بانک در گزارش عملکرد ماهیانه که عدم شناسایی درآمد‌های وجه التزام برای مطالبات معوق را عاملی برای تعدیلات آتی سودآوری دانسته‌اند، لازم به ذکر است، این بانک در ۶ماهه ابتدایی سال مالی۱۳۹۸، زیان خالصی معادل ۹.۹۸۰میلیارد ریال را روانه سامانه کدال کرد که با توجه به تحقق ۱۶.۷۶۸میلیارد ریال زیان‌انباشته شرکت در این دوره باید منتظر ماند و دید امسال قرار است این بانک از چه محلی زیان بانک در انتهای سال را کاهش دهد.

آنچه در خصوص نحوه گزارش‌دهی بانک‌ها کاملا مشهود است، اعتبار پایین گزارش‌های میاندوره حسابرسی نشده بوده، زیرا در سال‌های اخیر گزارش‌های حسابرسان و الزامات بانک مرکزی تعیین کنند سود واقعی این شرکت‌ها است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
داربست‌های ساختمان‌ساز بر سرمایه‌گذاری‌ها؛

"ثجوان" از فروش "ونوین" به سود رسید

گزارش عملکرد امروز بازار سرمایه؛

اقبال از سهم‌های کوتوله‌ بازار رخت بست

ارسال نظر