بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
روند نزولی نرخ محصولات این کاغذساز در مهرماه؛

ادامه افت محسوس نرخ خمیر ویرجین "چکاپا"

جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی شرکت تا پایان مهر ماه که یازدهمین ماه از سال مالی این شرکت بوده، به ۳.۸۴۱ میلیارد ریال برسد.
کد خبر : ۱۹۹۶۲۹

ادامه افت محسوس نرخ خمیر ویرجین در مهرماه

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت کاغذ پارس، این شرکت در مهرماه موفق به کسب درآمد عملیاتی ۳۱۹ میلیارد ریالی شده است.

مبلغ فروش مهرماه در مقایسه با شهریورماه کاهش ۱۸درصدی را نشان می‌دهد. به این ترتیب جمع درآمد‌های عملیاتی تجمیعی شرکت تا پایان مهرماه که یازدهمین ماه از سال مالی این شرکت بوده، به ۳.۸۴۱ میلیارد ریال برسد.

نرخ فروش خمیرویرجین دومین‌ماه کاهش سنگین را تجربه کرد و در حالی که در شهریور ماه نرخ این فرآورده بیش از ۹درصد کاهش قیمت داشت، در این ماه نیز افت بیش از ۹.۴ درصدی قیمت این محصول را شاهد بودیم.

با این حال نرخ کاغذ رول سفید شرکت با افزایش اندک ۰.۳ درصدی روبرو بوده و نرخ رول فلوتینگ نیز با کاهش یک درصدی مواجه بوده است.

ادامه افت محسوس نرخ خمیر ویرجین در مهرماه

مبالغ فروش شرکت در ۶ ماه گذشته و به صورت مقایسه‌ای با ماه‌های مشابه سال مالی قبل در جدول ارائه شده است. همان گونه که در جدول نیز مشخص است فروش مهر ماه شرکت در مقایسه با مهر ماه سال ۱۳۹۷ کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

ادامه افت محسوس نرخ خمیر ویرجین در مهرماه

اشتراک گذاری :
ارسال نظر