بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز عنوان کرد:

رشد بعدی شاخص تا مرز ۳۶۵ هزار واحد

یک دوره صعودی دیگر برای بورس از پایان آذر ماه آغاز شده و احتمال می‌رود که شاخص بتواند مرز ۳۶۵ هزار واحد را بشکند.
کد خبر : ۱۹۹۷۹۸
 
رشد بعدی شاخص تا مرز ۳۶۵ هزار واحد
 
حمید علیخانی، مدیرعامل کارگزاری راهبرد سرمایه گذاری ایران سهام در بررسی بازار روز جاری به بورس نیوز گفت: هنگامی که شاخص به مرز ۳۳۱ هزار واحد رسید، در این جایگاه مقاومتی داشت که نقدینگی تازه نیز توانست باعث عمق و بالارفتن آن شود. 

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود که شاخص تا انتهای آبان به مرز ۳۱۲ هزار برسد، عملا نوسان بازار مابین ۲۹۵ هزار و ۳۱۲ هزار واحد تا یک ماه آینده خواهد بود.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص رشد بعدی شاخص گفت: فکر می‌کنم رشد بعدی شاخص ۳۶۵ هزار واحد را تجربه کند اما؛ تا انتهای آذرماه برای این رشد وقت لازم است. یک دوره صعودی دیگر برای بورس از پایان آذر ماه آغاز شده و احتمال می‌رود که شاخص بتواند مرز ۳۶۵ هزار واحد را بشکند.

علیخانی در خصوص سهم‌های ارزنده بازار عنوان کرد:به جز موضوعی که در "بانکی‌ها " به وجود آمدو آن‌ها راتحث تاثیرقرار داد، "خودرو" و "بانک" می‌توانند به عنوان لیدر بازار قرار گرفته و حرکت کنند. 

این کارشناس بازار سرمایه در پایان افزود:علاوه بر دو صنعت ذکر شده باید نیم نگاهی به موضوعات فلزی و معدنی نیز داشته باشیم چرا که با توجه به توافقات بین "آمریکا " و "چین " می‌توانند مناسب باشند اما؛ اینکه توافق انجام شود یا خیر نیازمند "زمان" است و بعد از آن گروه فلزی‌ها می‌توانند سهمی ارزنده باشند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

اصلاح زمانی در انتظار "بورس"

گزارش روزانه بازار سرمایه؛

بهبود جو روانی و گسترش دامنه تقاضا

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

شارژ بازار با کمک تجدید ارزیابی‌ها

ارسال نظر